Vilket lyckokast!

Kissing Spine

Trådstartare
Ibland har man tur! Tills igår hade jag en Edinburgh 16,5 strl. 3 i min ägo. Den är dock för liten till min häst och vi har länge tänkt köpa en större. Så hastigt och lustigt bestämde vi oss för att ringa på en i strl. 4. Hur perfekt var det inte när hon behövde en strl 3 då? :bump:

Bytte den igår och den verkar ligga bra på min häst (tack och lov).
Men det känns som att jag har lämnat bort mitt barn, jag älskade den sadeln :love:. Det här är ju samma, men jaja...

Dessutom så bestämde jag mig för ett par dagar sedan för att beställa backontrack ryggvärmare. Men hittade en igår på en hästaffär för samma pris :banana:. Malin goes happy :D

Har ni gjort några fynd på sistone då?

Sv: Vilket lyckokast!

Köpte en begagnad sadel jag med i veckan..

En gammal Wintec Sport, och den passar våran gamla Lip perfekt utan att glida åt sidan eller behöva förbygel OCH svanskappa....

Nu far vi runt i snön som Formel 1 - ekipage :banana: :banana: :banana:

Sv: Vilket lyckokast!

Visst är det härligt! :) Imorgon ska jag ut och rida med den, hoppas att den inte åker fram :crazy:. Men det ska den nog inte göra med tanke på att den andra låg bra... Åååh, äntligen får pålle en sadel som ligger bra! :love:

Liknande trådar

Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen... 2
Svar
23
· Visningar
3 887
Senast: zoowie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka