Vilket märke?

TheHunted

Trådstartare
Hej!
Vet att det står en tråd om läder tvål och sånt högst upp men ingen tittar ju där så provar här och ser om det blir bort taget eller inte.

Vilket märke på läder tvål och läder balsam ska man köpa tycker ni?

har hört att Effax ska vara bra...
Stubben ska också vara bra...

Vad har ni för något??

Mvh//TheHuntedOne

Sv: Vilket märke?

Stübbens lädertvål är den bästa!
Passiers är med jättebra men den tog ju slut med en gång :mad:
Den luktade bäst! :D

Jag behöver själv lite tips på läderfett eller balsam...effax ska ju vara bra...
Hur är det med Stübbens hamanol(?)fett?

Jag har stübben,är jättebra!
Och så räcker den jättelänge..!

Min absoluta favorit är Lincoln! (tror jag) Willab står det på den, ljusgul burk med brunt lock. Tyvärr upptäckte jag den precis när de slutat tillverka den :(. Tror iaf det för hittar den ingenstans.. Men gud vilket bra :love:

Stubben är helt klart bäst :banana: dryg, luktar gott :love: och ger ett jättebra resultat :)

Sen effax läderbalsam :love:

Jag tar syrrans, vet inte vad det är för nått.

Jag brukar använda:
Prestige Elisir
Equilex läderbalsam eller Effax läderbalsam

Använder de dock inte samtidigt :p

Jag gillar Passiers, men som någon skrev är den inte särskilt dryg.
Parisol, däremot, räcker länge. Samma konsistens (och nästan samma doft) som Passiers. :)

Immer

Jag har använt Stübbens hammanolfett samt glycerintvålen, passiers sadeltvål och läderbalsam samt effaxs "snabbrengöring" (gul flaska). Tycker alla produkterna funkade bra. Ska köpa något Läderbalsam också tänkte jag, får nog bli Effax. Jag är nöjd med samtliga jag använt. Har även hört att Veredus ska vara bra.

TIB-horse har en burk med lite mer flytaden sadeltvål och den är helt oslagbar. Det enda jag använder.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 277
Senast: MiniLi
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
606
Senast: Ramona
·
Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka