Vilket ska jag välja, träns/pannband, I-landsproblem

Sv: Vilket ska jag välja, träns/pannband, I-landsproblem

Den fungerade, och som du säger så det ser ju 'helt normalt' ut, inte alls 'blaffigt' =)

du har ingen hästaffär som du kan gå o kolla på det i då?

Har själv tittat på reflextränset och vill ha. :love:

Men tänkt på det där med att reflex är en färskvara. Hur blir det sedan, efter användning och persedelvård?

Visst, inte är det dyrt. Men köpa som slit och släng- vet inte det jag.

Och nej, det ser inte blaffigt ut.

Fast om reflexen slutar reflektera struntar jag i, sålänge det fortfarande är grått. Eller tänkte du om det blir nött och fult?

Men att det reflekterar - det är helt betydelselöst för mig, jag vill åt den gråa färgen =)

Både och faktiskt.

Detta träns är väl nytt på marknaden? Annars kanske ngn kunde berätta sin erfarenhet om reflexens hållbarhet.

Mm, det om det blir nött är ju isf väldigt trist, då är ju hela tränset bara att kassera sen liksom.

Satanic - hur länge har du haft ditt, och hur har passpoalen hållit?

Bara jag som inte sett det då.

Snyggt är det iaf.

Kikade du på bilden där det sitte rpå en häst med? Jag tycker det ser groteskt ut när man bara ser det i 'luften', men helt okej på häst?

Kikat på e-bay, men inte hittat något i rätt prisklass jag gillat, är iofs alltid svårt bedömma efter bild, kan ju se fint ut på bild och inte fint irl, och tvärtom.
Kollade på häst-bilden nu, mkt finare där!

Fast fortfarnade ganska alldagligt, så då är det roligare med ett nytt fint pannband. :D

säger detsamma :smirk:
Bara så du vet har H**ks massor av träns för halva priset ;)

nah inget bling på fux med så stor bläs! Kör på enkelt och utan massa krusiduller. Fin pålle frässten!

btw..dina HS täcken..köper du dem på nätet? PM:a? :angel:

jag köpte mitt för ca ett år sen o det håller än

tycker tränset är skitfult :p så helt klart pannbandet!

så kan du sätta det på ett enkelt svart träns..

köp ett kieffer Ulla Salzgeber med silverrand istället. klart bättre kvallite och snyggare dessutom än globus tränset!

Om du enbart är ute efter grått foder så hade horsehead en modell förut med grått foder. kanske går att få tag på begagnat?? ;):angel:

köp ett kieffer Ulla Salzgeber med silverrand istället. klart bättre kvallite och snyggare dessutom än globus tränset!

Om du enbart är ute efter grått foder så hade horsehead en modell förut med grått foder. kanske går att få tag på begagnat?? ;):angel:

I och med att jag tycker det är för mkt att lägga 1000 - 1200 kr på OS-pannbandet, så går träns i samma prisklass bort med.

jag köpte mitt för 600kr från en som skulle lägga ner sin butik. riktigt fynd!

jag skulle faktiskt satsat på att köpa pannbandet. har du grundet till ett bra träns redan så är det lättare att variera pannband och nosgrimma än att köpa ett träns som är halvsnyggt.

Fast jag tycker ju det reflextränset är 'helsnyggt' (om man tar med i beräkningen att jag bara sett det på bild, inte irl).

Även om pannbandet är extrasnyggt såklart.

Men tränset tycker jag som sagt är snyggt, och har kikat på det sen det kom för två år sen, utan att ändra åsikt.

Fast jag tycker ju det reflextränset är 'helsnyggt' (om man tar med i beräkningen att jag bara sett det på bild, inte irl).

Även om pannbandet är extrasnyggt såklart.

Men tränset tycker jag som sagt är snyggt, och har kikat på det sen det kom för två år sen, utan att ändra åsikt.
Men vad velar du om då? :p

Liknande trådar

Övr. Hund Viktor vill bara hälsa att han älskar den här vintern..
Svar
10
· Visningar
1 131
Senast: Galathea
·
Övr. Hund Idag har Viktor gjort en mycket lärorik erfarenhet.. Nämligen att det INTE är smart att... ..gräva i en myrstack med pissmyror...
Svar
9
· Visningar
1 626
Senast: Bebben
·
Utrustning Jag är ju vansinnigt förtjust i strass och glitter. Och när nu snälla, snälla moster tänkt ge mig en peng till Globenshoppingen i... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 744
Senast: rubytoo
·
Övr. Hund Utter älskar att vara med matte i stallet. Allra mest älskar han att 'hjälpa' matte att mocka. (Matte är aningens mer tveksam i...
Svar
2
· Visningar
914

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka