Vilket tr till grönt kort?

lulski

Trådstartare
Jag har tänkt att ta grönt kort för att kunna hoppa runt nån liten klubbtävlig då och då. Då undrar jag vilket tävlingsreglemente jag behöver? Har tänkt att beställa ett från ridsportsförbundets hemsida men där finns ju en rad olika. Kan någon vänlig själ hjälpa mig med detta? :D
 
Sv: Vilket tr till grönt kort?

om du bara ska tävla hoppning räcker det med I och III (allmänna och hoppning). Har jag klarat mig bra på iaf ;):)
 
Sv: Vilket tr till grönt kort?

Om du bara ska tävla klubbtävlingar så behöver du oftast inte ens grönt kort!
 
Sv: Vilket tr till grönt kort?

Tack så mycket allihopa för hjälpen! Nu ska jag gå in och beställa dem på en gång :D
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
404
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 323
Senast: Squie
·
Tävling Hej! Jag behöver hjälp att tolka TR 2023 Hoppning. Såhär står det: ”2. Träns / huvudlag 2.1. På tävlingsområdet ska hästen ledas i...
Svar
4
· Visningar
1 453
Senast: Sootie
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
917
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp