Vilket träns?

Sv: Vilket träns?

*kl*

Jag kan tillägga att jag antagligen kommer att köpa tränset i svart, men det får jag reda på på döndag, så jag provar ut en ny sadel...

Diana

Det är väl 2900 NORSKA kronor för det första tränset? Hemsidan är ju från Norge och den norska kronan står högre än den svenska.
2900 norska = drygt 3400 svenska.

*knapplån*

Jag sticker också ut hakan och föreslår ett nackludd på vanligt träns i stället. De två tränsen är riktigt gräsligt fula tycker jag.

Ludd vill jag absolut inte ha, jag ville bara höra andras åsikter om dessa tränsen...

Diana

Tycker att The Difference nog blir snyggast på din polla.

Jag har Difference-tränset och till en början gillade jag det. Men tröttnade så snabbt på det och har nu helt ändrat uppfattning. Urk va fult det är! Men måste ge det ett + i kanten för hästen gillade det :)

Så jag röstar för Nr. 2!

kl

Jag tycker hon skulle passa bäst i The Difference, det är mycket nättare! :)

båda är bland det fulaste jag sett men måste jag välja så det andra...

så j-a mycket konstiga remmar på det första! Why liksom....

båda är bland det fulaste jag sett men måste jag välja så det andra...

så j-a mycket konstiga remmar på det första! Why liksom....

Tränset är ju skuret långt bak bakom öronen (som du kanske ser) och därför måste det ju finnas fler remmar (eller a "den felvända pullarnosgrimman" ) för att tränset ska sitta så bra som möjligt. Det är ju inte för att det ska vara snyggt utan för att göra det så skönt som möjligt för hästen...

har inte läst hela tråden men ska jag vara ärlig tkr jag inget av dom... :angel:

Ja, jag börjar också tycka det mer och mer nu. Speciellt eftersom det antagligen blir en Tolga-sadel som vi köper till hästen...

Diana

Liknande trådar

M
Utrustning Jag har en 2 eller 3 åring på ingång. Behöver lite hjälp med tips på utrustning. Vill ha kvalitée så det får gärna kosta lite mer. Har...
Svar
6
· Visningar
1 250
Senast: EmelieR
·
O
Utrustning 1: Frank baines (fast svart) kostar 1500 kr typ utan tyglar ( lite väl dyrt för min plånbok just nu) Treadstone träns, fast...
Svar
14
· Visningar
1 345
Senast: piggis_83
·
C
Utrustning Tänkte köpa ett nytt träns att ha till vardags, och skulle vilja ha nått som är lite roligare än bara vanligt slätt läder. För en gångs... 2
Svar
35
· Visningar
2 601
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025