Vilket vackert stall!!

Sv: Vilket vackert stall!!

*dreggel!!!*

Själv får man stå ut med att hönsen skiter i häst fodret om man glömmer att täcka över det i fem minuter :crazy:
J*vla höns ! Fågel influensan bär dom säkert oxå på :angel:

aledals ridcenter heter det!!! helt underbart:love: jag hade mina hästar där när vi bodde i kalmar

dom har väl typ små paddockar m världens bästa underlag i.. typ 15*15 meter

där städas det nog oftare än hemma i mitt hus ... :bow:
dammning o dammsugning varje lördag? å så storstädning med skurning o fönstertvätt 1 ggr/månad?
där alltså! :p
inte hemma hos mig :rofl:
... röjer någon gång/år så man ser golvet ... :angel:

Min kompis tog dit sin häst och tränade i deras ridhus... men inte för Jan... Fast betalar man bra måste ju det också gå...
Tror faktiskt att man skärper till sig och rider bra när det är så fint...

Åhh....tjusigt!

Tycker min grannes nya stall är ganska fint. Inte sådär flådigt, men hon har gjort det vackert och mysigt.

2473953470086113716PvByBy_ph.jpg

Jag har varit nere på Tullstorp hos Jan och det va/är verkligen superfint! Känns lixom inte som ett stall....
Fast när vi va där så fanns inte "nya" stallet (där alla unghästar står, där det även fanns "lyxhotell" på ovanvåningen), utan då stod dom hästarna i ett gammalt stall som såg precis ut som vilket stall som helst.

Hingststallet däremot, shit shit shit. Han hade värsta fina mässingsknoppar vid boxarna, exklusiva parkbänkar, o tränshängarna hade han importerat från Holland eller vad det va. Värsta fina träslaget hur som.....
Helt enormt hur han berättade att han planerat allting in i minsta detalj, inget som har skett "hux flux"!

Hans eget hus är ju heller inte så fel. Det har jag dock bara sett från utsidan, men det är ju gigantiskt! Minns att han hade stoooor gräsmatta oxå :D

Kardinal skrev:
Kan hyra en box där och bo i själv, faktiskt..

:rofl: :rofl: :rofl: Håller med!

Kanske skulle vi skapa ett nytt begrepp i det stallet: Bed IN box..... :D

Jag tycker inte att det är fint. Det är alldeles för ''plottrigt'' för min smak. Känns som om han vill ha alldeles för mycket på samma gång.

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 658
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
663
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Luff
·
Hästvård Hästen som är 8 år uppvisar inga rörelse avvikelser under longering och är generellt på bra humör i hantering i stall. Däremot uppvisar...
Svar
17
· Visningar
1 655
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)

Hästrelaterat

Tillbaka