Vill bara skriva lite

Jag vet inte hur jag ska skriva men vill iallafall skriva nånting. Men ja först så vill jag säga förlåt ifall nåt jag har skrivit har gjort nån ledsen eller nåt sånt. Och ifall nån kanske tog det neggativt på nåt sätt det som mamma skrev att jag hade gjort så förlåt för det isåfall :heart
Och om det så tack till alla som har brytt sig och skrev snälla saker och allt sånt :heart Trodde att det bara var några som kanske skulle bry sig så trodde inte att så många skulle det. Så ja tack för det också.
Kommer kanske inte skriva så jätte mycket här nu men vet inte. Men ville bara skriva nånting iallafall.
Och vill säga en sak men om ni tycker att allt om religion och sånt är jätte dumt och att dom som kanske tror på sånt är knäppa så behöver ni inte läsa nu. Men med det jag gjorde så sa flera efter att jag hade ängla vakt för hade det gått bara lite längre tid så hade jag fått stora hjärn skador eller dött. Så var jätte många saker som hände exakt rätt liksom så det inte blev så. Som att nån verkligen inte tyckte att jag skulle dö. Så jag vet inte om jag tror så men OM så kanske inte Gud ville att jag skulle dö nu så att det inte var meningen för då hade jag nog gjort det. Men ja jag vet inte och ifall nån tycker det är korkat att tänka så så behöver ni kanske inte skriva det.
Vet inte vad jag ska skriva mera men ifall nån har några frågor eller några saker som jag kanske kan skriva om när jag orkar så får ni gärna skriva det :heart
 

@EmmaFilippa ❤️
Din mamma skrev att du hade vänner här, och det är helt sant. Jag, och säkert många med mig, grät mig igenom din mammas inlägg av olika anledningar. Du berör så mycket och jag gillar verkligen dig (det kanske är knäppt när vi aldrig träffats men då får jag vara knäpp)! Det går inte riktigt att i text förklara hur lättad jag är att ängeln vakade över dig.

Och som andra redan skrivit, om det känns bra för dig att skriva här, gör det. Men om inte så har du inget ansvar att förklara eller be om ursäkt. Vi finns här för dig, om, när eller hur du vill och behöver!
Det med vänner så var det några kanske fyra som jag ville skulle veta. Men trodde inte att nån skulle bry sig så mycket ändå och inte att såhär många skulle bry sig alls. Så känns ganska konstigt att läsa allas svar. Men ja kanske är konstigt men känns som jag har liksom närmare vänner här även fast att det är online och ni är äldre och så. Men ville bara säga det :heart
 
Det med vänner så var det några kanske fyra som jag ville skulle veta. Men trodde inte att nån skulle bry sig så mycket ändå och inte att såhär många skulle bry sig alls. Så känns ganska konstigt att läsa allas svar. Men ja kanske är konstigt men känns som jag har liksom närmare vänner här även fast att det är online och ni är äldre och så. Men ville bara säga det :heart
Jag tror det är väldigt många som följer dig, läser och bryr sig men som inte skriver. Och Buke är fantastiskt på det sättet tycker jag, det finns ett verkligt stöd här och många som sluter upp när det behövs. Och många som bryr sig på riktigt!
 
Vad skönt att höra från dig igen! :heart Har tänkt massor på dig i dag, men trodde inte du skulle orka skriva igen ännu, så det var en glad överraskning.

Det är klart att du har vänner här, och det är klart att du har änglar som vakar över dig. :heart Jag brukar ofta tänka att det finns en mening med allt som händer, oavsett hur svårt det kan vara att se för oss medan vi står mitt uppe i händelsarna.

Din sista teckning gav mig gåshud, den förmedlade så bra vad du varit med om!
 
Jag vet inte hur jag ska skriva men vill iallafall skriva nånting. Men ja först så vill jag säga förlåt ifall nåt jag har skrivit har gjort nån ledsen eller nåt sånt. Och ifall nån kanske tog det neggativt på nåt sätt det som mamma skrev att jag hade gjort så förlåt för det isåfall :heart
Och om det så tack till alla som har brytt sig och skrev snälla saker och allt sånt :heart Trodde att det bara var några som kanske skulle bry sig så trodde inte att så många skulle det. Så ja tack för det också.
Kommer kanske inte skriva så jätte mycket här nu men vet inte. Men ville bara skriva nånting iallafall.
Och vill säga en sak men om ni tycker att allt om religion och sånt är jätte dumt och att dom som kanske tror på sånt är knäppa så behöver ni inte läsa nu. Men med det jag gjorde så sa flera efter att jag hade ängla vakt för hade det gått bara lite längre tid så hade jag fått stora hjärn skador eller dött. Så var jätte många saker som hände exakt rätt liksom så det inte blev så. Som att nån verkligen inte tyckte att jag skulle dö. Så jag vet inte om jag tror så men OM så kanske inte Gud ville att jag skulle dö nu så att det inte var meningen för då hade jag nog gjort det. Men ja jag vet inte och ifall nån tycker det är korkat att tänka så så behöver ni kanske inte skriva det.
Vet inte vad jag ska skriva mera men ifall nån har några frågor eller några saker som jag kanske kan skriva om när jag orkar så får ni gärna skriva det :heart
Vad glad jag blev av att se att du är tillbaka ❤️. Jag har tänkt mycket på dig och funderat på hur det är med dig!

Jag tror att allt i livet har en mening. Sen kan man kalla det Gud eller karma eller ödet eller varsomhelst, det är samma sak. Jag tror att det finns något som är större än oss själva. Världen hade blivit en mycket sämre plats utan dig så jag är så innerligt tacksam att det är meningen att du ska vara kvar här med oss! ❤️

Skriv så mycket du vill och lova att du fortsätter att säga ifrån om någon av oss skriver något du inte håller med om. Det tål vi 🤗
 
Det med vänner så var det några kanske fyra som jag ville skulle veta. Men trodde inte att nån skulle bry sig så mycket ändå och inte att såhär många skulle bry sig alls. Så känns ganska konstigt att läsa allas svar. Men ja kanske är konstigt men känns som jag har liksom närmare vänner här även fast att det är online och ni är äldre och så. Men ville bara säga det :heart
Visst är det lite konstigt. Men konstigt på ett bra sätt. :)

Jag är ingen social-media-människa i övrigt, och inte heller den som bygger nära relationer med folk IRL. Men på Buke finns det ett gäng som jag inte ens vet namnet på som jag skulle lita stenhårt på om något skulle verkligen totalkrisa så att jag behövde hjälp.
En del av dem känner jag har liknande tankesätt och åsikter som jag själv. En del har rätt annorlunda typ av liv och olik personlighet, så jag förmodligen inte hade lärt känna dem alls om vi stött på varandra irl.
Blandningen av dessa olika människor är en del av det som gör det berikande att vara här - inklusive en 15-årig flicka som skriver välformulerat och tankeväckande.

Glad att du är okej nog att vara tillbaka. Men kom ihåg att du skriver precis så mycket eller lite som är bra för dig själv, och att du inte behöver förklara dig om du inte vill det. :heart
 
Somsagt så vill jag skriva för tycker det känns bra för det mesta. Och har kommit överrens om några saker med mamma och pappa så det inte är så stor risk att det blir jobbigt liksom.
Men vet inte vad jag ska skriva bara för VILL skriva nåt och så och tänka på nåt annat än bara allt som har hänt och händer och så. Men vet inte vad jag ska skriva om så bara för vill inte skriva om det som hände och som har med det att göra.
 
Somsagt så vill jag skriva för tycker det känns bra för det mesta. Och har kommit överrens om några saker med mamma och pappa så det inte är så stor risk att det blir jobbigt liksom.
Men vet inte vad jag ska skriva bara för VILL skriva nåt och så och tänka på nåt annat än bara allt som har hänt och händer och så. Men vet inte vad jag ska skriva om så bara för vill inte skriva om det som hände och som har med det att göra.
Jag brukar också tycka det känns bra att skriva, även om jag inte vet vad jag vill skriva när jag börjar liksom. Bara låter tankarna komma lite fritt :)
 
Nu har jag ganska mycket ångest som jag inte har haft sen innan jag gjorde detdär. Så är ganska jobbigt men det är ändå inte så att jag har massa såna dåliga tankar utan mer att det känns så hopplöst och att det kommer vara såhär föralltid. Och jag VET att alla säger att det kommer bli bättre men det går inte att bara tro på det även fast jag vill. Så känns mest hopplöst bara.
 
Kan du rita eller göra något annat som distraherar lite?

Jag minns inte om du berättat det men hur kom det sig att du började med hästar? Har du ridit på ridskola eller så?
 
Somsagt så vill jag skriva för tycker det känns bra för det mesta. Och har kommit överrens om några saker med mamma och pappa så det inte är så stor risk att det blir jobbigt liksom.
Men vet inte vad jag ska skriva bara för VILL skriva nåt och så och tänka på nåt annat än bara allt som har hänt och händer och så. Men vet inte vad jag ska skriva om så bara för vill inte skriva om det som hände och som har med det att göra.

Vill du köra någon lek med oss, bara för att tänka på något annat? Typ 20 frågor, eller gissa en sångtext genom att fylla i olika ord? Bara en tanke, du behöver inte förklara om du inte känner för det. Men om du vill så är jag på.
 
Om du fick träffa och intervjua vem du vill, vem skulle du välja då och vad skulle intervjun handla om? (Levande eller död spelar ingen roll)
 
Vill du köra någon lek med oss, bara för att tänka på något annat? Typ 20 frågor, eller gissa en sångtext genom att fylla i olika ord? Bara en tanke, du behöver inte förklara om du inte känner för det. Men om du vill så är jag på.
Ja kanske skulle kunna testa nåt sånt typ 20 frågor eller nåt.
 
Kan du rita eller göra något annat som distraherar lite?

Jag minns inte om du berättat det men hur kom det sig att du började med hästar? Har du ridit på ridskola eller så?
Jag red på ridskola när jag var liten men bara typ en termin eller nåt sånt. Utan har mest haft egen ponny och ridit andra privat liksom.
 
Åh, Stephanie Holmén vore kul att lära känna bättre, hon verkar som en riktigt fin person!

Ed Sheeran med, förresten. :) De andra känner jag inte till så mycket.
Ja alla dom verkar jätte fina liksom. Justnu så har jag lyssnat jätte mycket på Ed Sheeran och Shawn Mendes så därför jag skulle välja dom. Och Demi Lovato så vad jag har läst och sett så har hen gått genom väldigt mycket jobbiga saker och har ändå gjort så mycket bra också liksom.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 297
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 481
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 592
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 302
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp