Vill bara skriva lite

Jag vet inte hur jag ska skriva men vill iallafall skriva nånting. Men ja först så vill jag säga förlåt ifall nåt jag har skrivit har gjort nån ledsen eller nåt sånt. Och ifall nån kanske tog det neggativt på nåt sätt det som mamma skrev att jag hade gjort så förlåt för det isåfall :heart
Och om det så tack till alla som har brytt sig och skrev snälla saker och allt sånt :heart Trodde att det bara var några som kanske skulle bry sig så trodde inte att så många skulle det. Så ja tack för det också.
Kommer kanske inte skriva så jätte mycket här nu men vet inte. Men ville bara skriva nånting iallafall.
Och vill säga en sak men om ni tycker att allt om religion och sånt är jätte dumt och att dom som kanske tror på sånt är knäppa så behöver ni inte läsa nu. Men med det jag gjorde så sa flera efter att jag hade ängla vakt för hade det gått bara lite längre tid så hade jag fått stora hjärn skador eller dött. Så var jätte många saker som hände exakt rätt liksom så det inte blev så. Som att nån verkligen inte tyckte att jag skulle dö. Så jag vet inte om jag tror så men OM så kanske inte Gud ville att jag skulle dö nu så att det inte var meningen för då hade jag nog gjort det. Men ja jag vet inte och ifall nån tycker det är korkat att tänka så så behöver ni kanske inte skriva det.
Vet inte vad jag ska skriva mera men ifall nån har några frågor eller några saker som jag kanske kan skriva om när jag orkar så får ni gärna skriva det :heart
 

Fråga 10 (jag måste erkänna att jag hade jättesvårt att komma på någon som är under 30, :o jag tycker fortfarande att Pink och Christina Aguilera känns unga. :laugh:) Men med lite sökhjälp slår jag till med att gissa på Ariana Grande?
 
Fråga 10 (jag måste erkänna att jag hade jättesvårt att komma på någon som är under 30, :o jag tycker fortfarande att Pink och Christina Aguilera känns unga. :laugh:) Men med lite sökhjälp slår jag till med att gissa på Ariana Grande?
Nej inte hon
 
Och jag VET att alla säger att det kommer bli bättre men det går inte att bara tro på det även fast jag vill. Så känns mest hopplöst
Kan det hjälpa dig att tänka som att livet är satt på paus? Att där du är nu är en väntan på att det blir dags att "trycka på play" igen?
Och att pausen kan ägnas åt att "laga det som är trasigt", oavsett om vi pratar om kroppsliga eller själsliga sår?
 
Haha, tur att jag inte hann vara med och gissa, jag är urusel på artister... :angel:

Nu såg jag förresten precis Ed Sheeran på norsk TV här, han signerade någon grej som skulle auktioneras bort i en stor välgörenhetsinsamling (det kanske inte heter så, men hoppast ni fattar) på NRK TV. Kul att vi precis talat om honom och att han är en bra människa! :)
 
Haha, tur att jag inte hann vara med och gissa, jag är urusel på artister... :angel:

Nu såg jag förresten precis Ed Sheeran på norsk TV här, han signerade någon grej som skulle auktioneras bort i en stor välgörenhetsinsamling (det kanske inte heter så, men hoppast ni fattar) på NRK TV. Kul att vi precis talat om honom och att han är en bra människa! :)
Ja han har gjort jätte mycket olika saker till väl görenhet. Förresten så har jag lyssnat på denhär jätte mycket idag och igår så tänkte bara dela den när vi pratade om han.
Och hold on med Shawn Mendes men orkar inte leta efter den också på youtube. Men har lyssnat på båda dom låtarna säkert hundra gånger.
 
Jättefin låt! Jag har bara lyssnat lite i förbifarten på Ed Sheeran så den här hade jag missat fram till nu men den var riktigt bra, förstår att du kan ha den på repeat.

Härligt att du gillar musik - det är värt så mycket att kunna identifiera sig i texter eller bara njuta av känslan i låtar med artister eller band som man gillar riktigt riktigt mycket. Finns nog inget annat som kan ersätta det. Men nu måste jag släcka ner för att jag ska upp i svinottan pga jobb i morgon, ska prata om fridlysning av djur och växter och olika lagar som hör ihop med det. Väldigt intressant men inte så enkelt så måste vara riktigt skärpt och vaken och på plats i god tid.

Glad att ha fått en "pratstund" med dig idag i alla fall! Tack för leken, och hoppas att du får sova lugnt och kanske drömma om någonting som känns bra och positivt. :heart
 
Kom över den här, tyckte den kändes lite hoppfull, så jag delar den. God natt! 🥰

FB_IMG_1635114466028.jpg
 
Även jag blev väldigt glad över att du redan är tillbaka :heart

Jag har inte någon nära relation i "verkligheten" och det finns folk har på buke som jag aldrig träffat som jag litar mer på än de jag träffar varje dag. Tycker att det enklare med djupare diskussioner här än i verkligheten på något vis.
 
Ska ha samtal eller möte eller vad man ska säga nu snart med både vanliga läkaren och nån annan läkare eller vad det var också. Plus som vanligt sköterska eller om det är två och mamma och pappa. Och tror det skulle vara nån mer med också men kommer inte ihåg vem. Blir typ irriterad på att jag har så dåligt minne om såna saker men ja.
Iallafall så är jag jätte nervös nu varför det ska vara ett så stort möte liksom. Om dom kanske har bestämt att jag inte kan vara kvar här eller nånting men jag VET såklart inte men har ändå massa såna typ katastrof tankar.
Men får väl se snart men ville bara skriva av mig lite om det.
 
Ska ha samtal eller möte eller vad man ska säga nu snart med både vanliga läkaren och nån annan läkare eller vad det var också. Plus som vanligt sköterska eller om det är två och mamma och pappa. Och tror det skulle vara nån mer med också men kommer inte ihåg vem. Blir typ irriterad på att jag har så dåligt minne om såna saker men ja.
Iallafall så är jag jätte nervös nu varför det ska vara ett så stort möte liksom. Om dom kanske har bestämt att jag inte kan vara kvar här eller nånting men jag VET såklart inte men har ändå massa såna typ katastrof tankar.
Men får väl se snart men ville bara skriva av mig lite om det.
Usch, katastroftankar är så himla jobbiga och svåra att styra. Hoppas mötet går bra ❤️
 
Ska ha samtal eller möte eller vad man ska säga nu snart med både vanliga läkaren och nån annan läkare eller vad det var också. Plus som vanligt sköterska eller om det är två och mamma och pappa. Och tror det skulle vara nån mer med också men kommer inte ihåg vem. Blir typ irriterad på att jag har så dåligt minne om såna saker men ja.
Iallafall så är jag jätte nervös nu varför det ska vara ett så stort möte liksom. Om dom kanske har bestämt att jag inte kan vara kvar här eller nånting men jag VET såklart inte men har ändå massa såna typ katastrof tankar.
Men får väl se snart men ville bara skriva av mig lite om det.
Det är bra att alla är med som har ansvar att sköta om dig, det visar att de tar det på allvar och vill ta hand om dig på bästa sätt. Men förstår att det känns pirrigt att vara mitt i alltihop. Skönt att dina föräldrar är med också. Det blir nog bra ska du se. Kram på dig. :heart
 
Jag vet inte men kanske Ed Sheeran eller Shawn Mendes men vet inte om vad. Eller Demi Lovato eller kanske typ Stephanie Holmén.
Vilka bra val! Jag satt och funderade länge på vilka jag skulle vilja träffa och det är ju jättesvårt 🙈 men Gudrun Schyman hade tex varit roligt att träffa och prata med, inte för det politiska utan för att hon verkar vara en person som vågar så mycket. Jag kan vara lite konflikträdd ibland så för mig är det fascinerande med personer som är precis tvärt om.

Om du vill ha något annat att fundera över så hade det varit roligt att veta vilka länder du skulle vilja åka till. Du kan tex välja ett land i varje världsdel; Europa, Asien, Afrika, Nordamerika, Sydamerika och Oceanien 🙂
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 264
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
25
· Visningar
1 934
Senast: Nox
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 446
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 566

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp