Vill bara skriva lite

Jag vet inte hur jag ska skriva men vill iallafall skriva nånting. Men ja först så vill jag säga förlåt ifall nåt jag har skrivit har gjort nån ledsen eller nåt sånt. Och ifall nån kanske tog det neggativt på nåt sätt det som mamma skrev att jag hade gjort så förlåt för det isåfall :heart
Och om det så tack till alla som har brytt sig och skrev snälla saker och allt sånt :heart Trodde att det bara var några som kanske skulle bry sig så trodde inte att så många skulle det. Så ja tack för det också.
Kommer kanske inte skriva så jätte mycket här nu men vet inte. Men ville bara skriva nånting iallafall.
Och vill säga en sak men om ni tycker att allt om religion och sånt är jätte dumt och att dom som kanske tror på sånt är knäppa så behöver ni inte läsa nu. Men med det jag gjorde så sa flera efter att jag hade ängla vakt för hade det gått bara lite längre tid så hade jag fått stora hjärn skador eller dött. Så var jätte många saker som hände exakt rätt liksom så det inte blev så. Som att nån verkligen inte tyckte att jag skulle dö. Så jag vet inte om jag tror så men OM så kanske inte Gud ville att jag skulle dö nu så att det inte var meningen för då hade jag nog gjort det. Men ja jag vet inte och ifall nån tycker det är korkat att tänka så så behöver ni kanske inte skriva det.
Vet inte vad jag ska skriva mera men ifall nån har några frågor eller några saker som jag kanske kan skriva om när jag orkar så får ni gärna skriva det :heart
 

Jag vet inte hur jag ska skriva men vill iallafall skriva nånting. Men ja först så vill jag säga förlåt ifall nåt jag har skrivit har gjort nån ledsen eller nåt sånt. Och ifall nån kanske tog det neggativt på nåt sätt det som mamma skrev att jag hade gjort så förlåt för det isåfall :heart
Och om det så tack till alla som har brytt sig och skrev snälla saker och allt sånt :heart Trodde att det bara var några som kanske skulle bry sig så trodde inte att så många skulle det. Så ja tack för det också.
Kommer kanske inte skriva så jätte mycket här nu men vet inte. Men ville bara skriva nånting iallafall.
Och vill säga en sak men om ni tycker att allt om religion och sånt är jätte dumt och att dom som kanske tror på sånt är knäppa så behöver ni inte läsa nu. Men med det jag gjorde så sa flera efter att jag hade ängla vakt för hade det gått bara lite längre tid så hade jag fått stora hjärn skador eller dött. Så var jätte många saker som hände exakt rätt liksom så det inte blev så. Som att nån verkligen inte tyckte att jag skulle dö. Så jag vet inte om jag tror så men OM så kanske inte Gud ville att jag skulle dö nu så att det inte var meningen för då hade jag nog gjort det. Men ja jag vet inte och ifall nån tycker det är korkat att tänka så så behöver ni kanske inte skriva det.
Vet inte vad jag ska skriva mera men ifall nån har några frågor eller några saker som jag kanske kan skriva om när jag orkar så får ni gärna skriva det :heart
Jag brukar inte skriva så mycket aktivt i dina trådar men jag följer och läser, och jag är så tokigt glad att höra av dig igen! :heart Ville mest säga det, och att inga tankar eller känslor du har runt händelsen är dumma.
 
Jag vet inte hur jag ska skriva men vill iallafall skriva nånting. Men ja först så vill jag säga förlåt ifall nåt jag har skrivit har gjort nån ledsen eller nåt sånt. Och ifall nån kanske tog det neggativt på nåt sätt det som mamma skrev att jag hade gjort så förlåt för det isåfall :heart
Och om det så tack till alla som har brytt sig och skrev snälla saker och allt sånt :heart Trodde att det bara var några som kanske skulle bry sig så trodde inte att så många skulle det. Så ja tack för det också.
Kommer kanske inte skriva så jätte mycket här nu men vet inte. Men ville bara skriva nånting iallafall.
Och vill säga en sak men om ni tycker att allt om religion och sånt är jätte dumt och att dom som kanske tror på sånt är knäppa så behöver ni inte läsa nu. Men med det jag gjorde så sa flera efter att jag hade ängla vakt för hade det gått bara lite längre tid så hade jag fått stora hjärn skador eller dött. Så var jätte många saker som hände exakt rätt liksom så det inte blev så. Som att nån verkligen inte tyckte att jag skulle dö. Så jag vet inte om jag tror så men OM så kanske inte Gud ville att jag skulle dö nu så att det inte var meningen för då hade jag nog gjort det. Men ja jag vet inte och ifall nån tycker det är korkat att tänka så så behöver ni kanske inte skriva det.
Vet inte vad jag ska skriva mera men ifall nån har några frågor eller några saker som jag kanske kan skriva om när jag orkar så får ni gärna skriva det :heart
Kanske gud, kanske något motsvarande en gud, kanske något i dig själv, kanske bukefalister, vänner, familj som vill att du ska få leva och må bra igen. Kanske allt på samma gång
:heart.


:heart I övrigt håller jag med @Sel
 
Jag är en till som inte skriver så mycket men följer och läser. Är glad att du klarade dig :heart

Angående religion och sånt. Jag brukar säga att jag tror inte på Gud men jag tror på "något". Något var det som sa att din tid är inte över ännu. Som @Takire skrev, det kan ha vart gud, något i dig själv, familjen m.fl. eller kanske alltihop. :heart
 
Jag vet inte hur jag ska skriva men vill iallafall skriva nånting. Men ja först så vill jag säga förlåt ifall nåt jag har skrivit har gjort nån ledsen eller nåt sånt. Och ifall nån kanske tog det neggativt på nåt sätt det som mamma skrev att jag hade gjort så förlåt för det isåfall :heart
Och om det så tack till alla som har brytt sig och skrev snälla saker och allt sånt :heart Trodde att det bara var några som kanske skulle bry sig så trodde inte att så många skulle det. Så ja tack för det också.
Kommer kanske inte skriva så jätte mycket här nu men vet inte. Men ville bara skriva nånting iallafall.
Och vill säga en sak men om ni tycker att allt om religion och sånt är jätte dumt och att dom som kanske tror på sånt är knäppa så behöver ni inte läsa nu. Men med det jag gjorde så sa flera efter att jag hade ängla vakt för hade det gått bara lite längre tid så hade jag fått stora hjärn skador eller dött. Så var jätte många saker som hände exakt rätt liksom så det inte blev så. Som att nån verkligen inte tyckte att jag skulle dö. Så jag vet inte om jag tror så men OM så kanske inte Gud ville att jag skulle dö nu så att det inte var meningen för då hade jag nog gjort det. Men ja jag vet inte och ifall nån tycker det är korkat att tänka så så behöver ni kanske inte skriva det.
Vet inte vad jag ska skriva mera men ifall nån har några frågor eller några saker som jag kanske kan skriva om när jag orkar så får ni gärna skriva det :heart

Jag blir så glad att du kommer in och skriver en liten hälsning! :heart Och är så fantastiskt lättad att allt gått relativt bra med dig! :heart
 
Jag blir så glad att du kommer in och skriver en liten hälsning! :heart Och är så fantastiskt lättad att allt gått relativt bra med dig! :heart
Ja alltså jag har lite att hjärnan blev skadad typ så tillexempel att jag har sämre kort tids minne och balans sinnet är lite konstigt och så men dom tror att allt sånt kommer bli normalt igen så blev ju inget stort som det kunde ha blivit.
 
Å vad härligt att "höra"ifrån dig, @EmmaFilippa!!!
Vi finns här för dig om och när du vill skriva. Men du är inte skyldig att skriva eller hålla oss uppdaterade om du inte vill, kan eller orkar. Jag kan lova dig att exakt alla här på Buke tycker likadant.
Du har INGENTING att be om ursäkt för.
Jag är mållös över hur omtänksam du var till och med i din svåraste stund och bad om en hälsning till oss.
Jag tror att du hade änglavakt och för mig är det när goda krafter inom oss samverkar på något sätt...
Jag är så tacksam och lättad över att du fortfarande finns här på jorden :heart...
 
Skönt att höra att du är i skrivbart skick - välkommen tillbaka!

Ingen press, skriv när och om du vill och strunta i det när du inte orkar.

Såklart finns det en mening med att du är kvar hos oss andra, precis som det finns en mening med att du föddes och överlevt så här länge.

Ta hand om dig!
 
Jag är så oerhört glad och lättad över att det ändå gick så pass bra som det gjorde. ♥️ Jag är en av dem som tror på änglavakt och jag är så glad över att du hade det.

Du har absolut ingenting att be om ursäkt för när det gäller oss på Buke. Varken kring vad du skriver, gör eller tänker. Och du ska inte känna dig tvungen att skriva här heller. Skriv in du känner att det hjälper dig, mår du sämre av det så låt bli. Vi vill bara ditt bästa, vi vill att du ska få må bra igen oavsett om det innebär att du skriver här eller inte.

Jag kan ju inte krama dig men du kan tro att mina barn fick varsin stor kram efter att jag läst din mammas inlägg. Barn är det viktigaste en förälder har.

Du får en stor cyberkram iaf ♥️
 
Svarar till alla nu men bara så ni vet så jag VILL skriva här det jag orkar. Och kommer ta en paus ifall det blir neggativt liksom. Men mest så känns det ändå bra att skriva här så kommer fortsätta då.

Du är så bra på att skriva för att förklara hur du känner, och du tecknar fängslande också. Och personligen blir jag bara glad när du blir arg. Ja, skitkonstigt kanske - men så är det.

Bli mer arg :)
 
Jag vet inte hur jag ska skriva men vill iallafall skriva nånting. Men ja först så vill jag säga förlåt ifall nåt jag har skrivit har gjort nån ledsen eller nåt sånt. Och ifall nån kanske tog det neggativt på nåt sätt det som mamma skrev att jag hade gjort så förlåt för det isåfall :heart
Och om det så tack till alla som har brytt sig och skrev snälla saker och allt sånt :heart Trodde att det bara var några som kanske skulle bry sig så trodde inte att så många skulle det. Så ja tack för det också.
Kommer kanske inte skriva så jätte mycket här nu men vet inte. Men ville bara skriva nånting iallafall.
Och vill säga en sak men om ni tycker att allt om religion och sånt är jätte dumt och att dom som kanske tror på sånt är knäppa så behöver ni inte läsa nu. Men med det jag gjorde så sa flera efter att jag hade ängla vakt för hade det gått bara lite längre tid så hade jag fått stora hjärn skador eller dött. Så var jätte många saker som hände exakt rätt liksom så det inte blev så. Som att nån verkligen inte tyckte att jag skulle dö. Så jag vet inte om jag tror så men OM så kanske inte Gud ville att jag skulle dö nu så att det inte var meningen för då hade jag nog gjort det. Men ja jag vet inte och ifall nån tycker det är korkat att tänka så så behöver ni kanske inte skriva det.
Vet inte vad jag ska skriva mera men ifall nån har några frågor eller några saker som jag kanske kan skriva om när jag orkar så får ni gärna skriva det :heart

Jag har inte skrivit något i dina trådar förut, men jag har läst dem och är oerhört glad att du lever och kan fortsätta skriva dina tänkvärda inlägg.

Angående religion så känner jag till rätt många personer som har eller haft det svårt i livet och som därför kanske inte ”borde” tro på gud. Personer med psykisk ohälsa, missbruk eller människor som utsatts för hat och övergrepp på grund av sin sexuella läggning är några exempel. Men trots att dessa personer kanske snarare borde förkasta tanken på en god gud upplever jag att det inte alls är ovanligt att de har en gudstro, kanske ofta mer uttalad än hos folk som fått allt serverat.

Vad jag vill säga är att jag inte tycker att du ska känna dig dum eller vara orolig för att folk tycker att du är knäpp som pratar om gud. Så länge man mår bättre av och kan hämta styrka i att tro på gud/en högre makt är det inget negativt.
 
Tänkte bara visa denhär. Som kanske är lite svårt att fatta vad det är och vet inte hur jag ska förklara heller men försökte typ rita själva känslan som var med detdär jag gjorde. Men kanske blev konstigt men ja.
 

Bifogade filer

  • IMG_20211023_220324520~3.jpg
    IMG_20211023_220324520~3.jpg
    248,9 KB · Visningar: 196
@EmmaFilippa ❤️
Din mamma skrev att du hade vänner här, och det är helt sant. Jag, och säkert många med mig, grät mig igenom din mammas inlägg av olika anledningar. Du berör så mycket och jag gillar verkligen dig (det kanske är knäppt när vi aldrig träffats men då får jag vara knäpp)! Det går inte riktigt att i text förklara hur lättad jag är att ängeln vakade över dig.

Och som andra redan skrivit, om det känns bra för dig att skriva här, gör det. Men om inte så har du inget ansvar att förklara eller be om ursäkt. Vi finns här för dig, om, när eller hur du vill och behöver!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 064
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 226
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 906
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 287

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp