Vill inte äta

Sv: Vill inte äta

Jag kör nog på det ett tag helamma och prova med flaska varje dag. Han kanske vänjer sig.
Folk blir så förvånade när jag säger att min son inte tycker om pureer. Därför blir man ju lite orolig.
 
Sv: Vill inte äta

Ja ha är verkligen en pigg och glad liten pojke. Och har varit väldigt tidig med andra saker. Han är nog för upptagen för att äta
 
Sv: Vill inte äta

äh det är jättevanligt bland just ammade barn att de tycker pureer är skit o hellre plockar själv!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Bomullstussen äter dåligt och är för tunn och jag skulle vilja hitta ett energitätare torrfoder för små hundar (hon vägrar dessutom äta...
2
Svar
26
· Visningar
1 698
Senast: Stergo
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
11 534
Senast: Madalitso
·
Övr. Hund Min snart fem månaders dvärgpudel tycker Mush inte är såhär jättegott. Hon äter, men jag får truga henne. Hon ska egentligen äta nio...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 010
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 364

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp