• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare wingil
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 1 792
W

wingil

Tips på vart man får tag i vinrött.. skydd, täcken, lindor, schabrak mm mm.. allt ! PMa eller skriv ut här :) Internetbutiker eller sthlmsbutiker!

Sv: Vinrött!

Näe du, var inte vi överens om beige och brunt till din skimmel? Möjligtvis blått?
Vinrött är så fuuult, jag Hatar den färgen, den hör inte hemma på hästar! Bara i vinflaskor... Och skimmlar är Inte fina i vinrött. Så det så. :p

Har vinrött till min ponny som är skimmel o han är jätte fin :smirk: Har till och med en sadel som är vinröd :D

men sluta bråka med mig hahaha :D *beslutsångest igen*

äh, jag skulle hålla mig till svart, vitt och grått på en skimmel!
Tänk det där gråa schabraket och täcket, skulle ju vara snyggt som tusan!
camilla_schabrak.jpg

4_0.jpg

båda är från RG

(Edit - > Är det bara mitt photobucket som krånglar idag?!)

över internet så är det nog bara Hästbiten som säljer RG, över disk så finns det flera butiker. Börjes t.ex. gör tydligen det. Välsorterade butiker kan säkert ta in dem till dig!

vinrött är så fint.
Jag vill också ha tips, till en svart häst.

till mina 2 svarta hästar har jag roylablå, marinblå och beby blå ;)

popeye skrev:
äh, jag skulle hålla mig till svart, vitt och grått på en skimmel!
Tänk det där gråa schabraket och täcket, skulle ju vara snyggt som tusan!
camilla_schabrak.jpg

4_0.jpg

båda är från RG

(Edit - > Är det bara mitt photobucket som krånglar idag?!)

ååh! vart hitta du dom schabraken?! :love:

Eskadrons vinröda skydd:
211181.jpg

Mias har ju både schabrak, täcken och lindor i vinrött som du kan beställa från de flesta välsorterade hästaffärer!

annars måste jag hålla med om att grått är snyggast på en skimmel! men även vinrött är fint!

Åhhhh....vart hittar man dom huvorna???????????????

Jag har vinrött till Cezanne, och har köpt många snygga och bra täcken samt lindor på Horze! Vinröda benskydd har hon också, de är köpta på Hästbiten.

Hon är bedårande :D

Kan tillägga att jag faktiskt hittat snygga och billiga grimmor och vojlockar på EKO!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
655
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 233
Senast: valy
·
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
892
Senast: Oknytt
·
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
1 057
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka