• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare wingil
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 1 792
Sv: Vinrött!

Var fan ligger det? *inte vetat* alla tycker jag pratar om det *nyf nyf*

Måste fan hälsa på tjejen snart.. år sen man såg den tokan :p får jag får jag?

EKO ligger i Länna, Huddinge! Långt att åka om man bor norr om stan, men väl värt ett besök!

Klart du får hälsa på henne! Hon står i Brottby och är nu för tiden världens snällaste häst, förutom när hon ska lastas :crazy: Vid senaste tillfället förra veckan gick hon omkull när hon protesterade våldsamt, rev upp ett par ytliga sår på hasen, och nu har hon lymfangit :cry: Fast hon kan i alla fall inte sparka åt några andra hästar när hon bara har tre ben som funkar :D

Men skruttan :( tokhäst.. *inser hur lycklig jag är med en häst somg år in så fort rampen åker ner* :p
pma mig får vi trolla fram en hästdejt :p

Oh.. bor mitt i stan så borde kunna ta mig dit.. har dom mycket kul där? kvalite? :)

En sån häst drömmer jag också om... Har lastat henne en 20 gånger under tiden hon varit min, och när jag lyckas hitta något som funkar ena gången har hon överlistat mig till nästa gång :smirk: Jag föll för henne för att hon är så snabb och rörligt i huvudet, men det här är jobbigt :(

Dom har en liten hästavdelning, kanske lika stor som Hästbiten :D Grejorna är oftast av kända märken, och allt jag köpt där har hållit bra! T ex läderfett kostar en 25% mindre än i vanliga hästaffären! Köpte en voljock (vinröd med silverkant :D ) för 98:-. Har tvättat den några gånger och den har behållit både färg och form! Kan inte komma på att något av det jag köpt där har varit dåligt eller att jag varit missnöjd!

Så nu får jag propagera för att vinrött är fint på hästar :banana: (dock inte alla)
www.exklusiv.nu finn bla. DETTA ..de kan du får i vilka färger du vill i stor sett, finns mängder med andra täcken också!

högerklicka på dem, det var nån privatannons. Om du har tur kanske det finns kvar? ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
655
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 233
Senast: valy
·
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
892
Senast: Oknytt
·
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
1 057
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka