Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snart är det dags.
Är ni peppade?
*KL*
Är de någon som håller till i närheten av Vinslöv o vet hur deras banor är efter allt regnande?
Ja jätte skall bli oerhört intressant![]()
Aaa nu vet jag vem du ärDu har en isis och tävlar med va? Hilda från Rögla eller nåt sånt
Får hålla koll på både dej och Gabbi då![]()
*KL*
Är de någon som håller till i närheten av Vinslöv o vet hur deras banor är efter allt regnande?
vi (döttrarna och jag) kommer att sitta hindervakt på lördagen så vi hejar på er också![]()
och du står väl för den mest intressanta ritten..![]()
och du står väl för den mest intressanta ritten..![]()
Ja, käre barn! Jag blir alldeles mörkrädd när jag ser era kommentarer???!
Men jag kan göra slut på era funderingar redan nu...skimmeln är i hög form, fio har jag tränat grundligt....(hennes kondis lämnade en del att önska men efter lite slavarbete under osande svordomar så är även hon i bästa kondition nu...)
Så ni andra som ska rida 100-klass kan redan nu fundera på att slåss om 2:a plats och neråt för gulblå rosett är redan tagen....
![]()
*kl*
Blir det någon tävling tro? Det regnar visst fortfarande där nere i söder...hörde att de skulle ha möte idag.
Ni kan få lite sol av oss här uppe i norr, här är det riktigt skönt!![]()
Ja skall han få vinna någon gång i sitt liv så får det ju bli när jag rider![]()