Vinslöv i Augusti

Sv: Vinslöv i Augusti

*KL*
Är de någon som håller till i närheten av Vinslöv o vet hur deras banor är efter allt regnande?

Min plan var att debutera med min häst, men hon fick en senskada i våras som förstörde allt. :mad:
Men nästa år :bump: då kommer jag så akta er... :devil:
jag kanske rider över er:angel: nääe, men jag vill debutera i fälttävlan, men hästarna vill aldrig vara friska :(.. så håll tummarna för mig

*KL*
Är de någon som håller till i närheten av Vinslöv o vet hur deras banor är efter allt regnande?

Än så länge helt ok. Blött på vissa ställen men allt beror på vädret i veckan.
Det tål inte så mycket regn. Behöver egentligen sol och blåst.

Aaa nu vet jag vem du är :D Du har en isis och tävlar med va? Hilda från Rögla eller nåt sånt :idea:

Får hålla koll på både dej och Gabbi då :)

vi (döttrarna och jag) kommer att sitta hindervakt på lördagen så vi hejar på er också :idea:

*KL*

Kändes helt ok i går, blöt på vissa ställen men vi får hålla tummar å tår att det börjar blåsa å solen tittar fram!

hehe vad naajs! Då vet jag vet du är.. Så hälsar!:):rofl:

Red di i går i Tågarp?

och du står väl för den mest intressanta ritten.. :idea:

Ja, käre barn! Jag blir alldeles mörkrädd när jag ser era kommentarer???!

Men jag kan göra slut på era funderingar redan nu...skimmeln är i hög form, fio har jag tränat grundligt....(hennes kondis lämnade en del att önska men efter lite slavarbete under osande svordomar så är även hon i bästa kondition nu...:devil:)

Så ni andra som ska rida 100-klass kan redan nu fundera på att slåss om 2:a plats och neråt för gulblå rosett är redan tagen....

:rofl::rofl::rofl:

Ja, käre barn! Jag blir alldeles mörkrädd när jag ser era kommentarer???!

Men jag kan göra slut på era funderingar redan nu...skimmeln är i hög form, fio har jag tränat grundligt....(hennes kondis lämnade en del att önska men efter lite slavarbete under osande svordomar så är även hon i bästa kondition nu...:devil:)

Så ni andra som ska rida 100-klass kan redan nu fundera på att slåss om 2:a plats och neråt för gulblå rosett är redan tagen....

:rofl::rofl::rofl:

Ja skall han få vinna någon gång i sitt liv så får det ju bli när jag rider :devil:

Oki , kul.. jag trodde ínte jag skulle bli placerad:P så vi åkte hem.. men de ble jag visst;)

*kl*

Blir det någon tävling tro? Det regnar visst fortfarande där nere i söder...hörde att de skulle ha möte idag.

Ni kan få lite sol av oss här uppe i norr, här är det riktigt skönt! :D

*kl*

Blir det någon tävling tro? Det regnar visst fortfarande där nere i söder...hörde att de skulle ha möte idag.

Ni kan få lite sol av oss här uppe i norr, här är det riktigt skönt! :D

kom lite regn innan idag. Sen har det blåst ordentligt.

De hade möte igårkväll... men jag har inte hört något...

Aha, det tar lite tid för informationen att nå ändå upp hit vettu. ;) Hoppas att det går att köra tävlingen.

(klarade mig ganska bra till Lag-SM artikeln ändå, men thanx anyway! :D )

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 515
Senast: Mirtai
·
Hemmet Jag har börjat fundera på att byta ut våtrumsmattan på väggar och golv i vårt pyttelilla badrum (1,6 x 2,1 meter "stort"). Inget annat...
Svar
18
· Visningar
657
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 604
Senast: Roheryn
·
Relationer Hej, Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig i denna situationen och buke brukar ju vara fantastiskt. Ett par gånger om året är vi...
Svar
14
· Visningar
1 227
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka