Nu har jag lagt ut ett ton med barnsmycken och några midjebälten. Bara hoppas att alla smyckena inte avskräcker folk från att titta på vad som finns längre ned 😅
 
Jag verkligen hatar att hålla på och strula med att köpa frakt så det är jättenimt att bara trycka på knappen och så kommer den färdig till mailen direkt så posten behöver bara scanna och skriva ut 😁
Sånt gillar jag. Ska vara smidigt annars kan jag lika gärna lämna iväg till secondhand. :D

Får helt klart kolla igenom vad jag har hemma som kan inbringa lite pengar.
Börjar ångra lite att jag rensade ur paketpåsar och kartonger för inte så längesen. :angel:
 
I vanliga plastpåsar? Tycker de man köper på rulle känns lite tunna och har inte så många andra hemma.. 🤔
Lite tjockare plastpåsar brukar funka bra :) skickar i soppåsar på rulle ibland men inte den tunnaste sorten och inte genomskinligt.

Kläder är ju mjuka så behöver inte packas för att inte gå sönder liksom
 
Vad händer om köparen klickar i att det är nåt problem med varan men behåller den ändå? Får man som säljare sina pengar då?
 
Mitt senaste paket. Snyggt va 😁😂
IMG_9025.jpeg
 

Liknande trådar

Fordon Jag har precis upptäckt att min bil har automatiskt helljus...Jag har bara ägt bilen i 2 år🤣😅Beror bara på att jag tydligen inte använt...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
4 167
Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
341
Senast: Glimra
·
Fritid Jag tittar på Virgin River på Netflix och är helt betagen av naturen i den serien! Finns den typen av natur här i landet? Hört att Norge...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 563
Senast: _Taggis_
·
Fritid Jag ska leta efter ett hotell en vecka och har alltid använt booking.com utan några problem, men den senaste tiden har klagomålen...
Svar
10
· Visningar
682
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp