S
Snovind
Sv: Vinter 09-10 mammor
Haha, ja då kan du ju sluta fundera på om du ska avslöja det eller ej
Det blir väl roligt med en lillebror!
Haha, ja då kan du ju sluta fundera på om du ska avslöja det eller ej
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite knapplan sadar.
Nu var det evigheter sen jag skrev i den har traden.Allt har bara varit sa korigt med min pojkvans ansokan om uppehallstillstand (eller snarare oron att han inte ska fa det), struligt jobb, ovningskorning och total panik eftersom min uppkorning ar nasta vecka.
I dag fick pojkvannen iaf uppehallstillstand och biljetter hem ar bokade. Den 10:e oktober ar jag (vi)hemma i Stockholm igen.
I morgon har jag klarat av 20 fullgangna veckor. Vart tog tiden vagen?!Jag ska iaf till sjukhuset for ultraljud klockan 11 i morgon och jag ar sa sjukt forvantansfull, 8 veckors vantan antligen over! Lilla bebis sparkar och har sig och jag undrar om han/hon nagonsin vilar. Ska bli sa roligt att fa se bebis igen.
Pga hemresan och packningsbegransing sa har jag inte kopt ett enda bebisplagg (eller bebisgrej for den delen). Jag fick en stickad mossa i favoritlagets farger (rod och svart) och min mamma har kopt en liten overall fran H&M men det ar allt vi har. Jag langtar tills jag far borja kopa klader och sant! Blir dock liiiite stressad, kommer att vara i vecka 25 nar jag kommer hem, hur ska jag hinna? Eller ar det lugnt kanske?
TackDe har inte lart sig saga kajsabajsa har hihi.