Sv: Vinter 9-10, del 3!
åh sean banan da man
Vad kul att få filmat när ni rider jerseyko, här hemma kan man inte ens få ett kort på när vi skrittar runt Dan tycker inte de e så kul att fota direkt..
och helt ärligt.. alltså han är jätteduktig på mycket
men inte att fota!
Jag är eg ganska intresserad av fotografering (och ändå äger jag ingen bra kamera men det får införskaffas när jag vunnit mina 50 mille på V75), men alltså .. magbilderna slapp han fota rätt kvickt eftersom det oftast var 90% vägg och så kanske en bit av magen längst upp i hörnet
Likadant när han ska fota Moa. Han skulle ta häromdagen när hon stod själv, och det var vi införstådda med båda två att det skulle vara att hon
stod upp som var grejen.. jo då är det väl bra om faktiskt benen kommer med på korten och inte är avhuggna i midjehöjd

'
Jag har ca 8 kilo som jag vill gå ner. Bebisvikten (12kg) var borta efter tre veckor, men allt jag samlat på mig innan är kvar

Jag tänker likadant som dig
chlo, när jag ser mig på kort. "shit ser jag ut så.. jag måste börja träna! Nästa vecka... "
Men jag har faktiskt börjat träna nu, varit ute o joggat 3 eller 4 gånger, och i förrgår styrketräning. 2*10 av situps, armhäv (på KNÄ! ), tåhäv, "bengungbräda", och.. shit.. utfallssteg. Jag kan fortfarande knappt idag gå efter dom jävlarna, och när jag var igång med innebandyn kunde jag lätt göra 4*15 utan att känna nåt så kroppen är nog inte riktigt som den var

Men jag försöker klä mig sportigt och snyggt när jag är ute, för
är jag inte bäst ska jag fasen vara snyggast!