Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
här är det full fart med hästar o jack..hittade en rolig bild tagen för några veckor sedan.. jack leker fågel?
![]()
Vilken taskig mamma han harOch jag suckade idag när jag tog på en ny pyjamas i storlek 6-9 månader. Den såg så lång ut i affären att jag trodde den skulle passa men hade han inte haft blöja på sig hade han haft en kula på var sida stackarn.
Jag äter oxå typ jämt men verkar förbränna miljoner kcal om dagen eller nått. Och hur bra går de att småäta (jag vill ju ha onyttigtÄr det nån annan än jag (som ammar) som är sjukt hungrig? Jag sitter här och vet inte vad jag ska göra, jag har ett enormt matbehov! Vi åt middag för fyra timmar sen, hemmagjord pyttipanna med mycket grönsaker. Nu känner jag för att koka pasta med ärtor och äta.... och jag har precis ätit ett vispat ägg med havregryn och socker haha. Ärligt, jag kommer se ut som Jabba the Hut innan jag har ammat klart.
ett par vänner till oss har en dotter på ca 3 månader. tidigt på måndag morgon skulle pappan mata henne och av någon anledning skvatt dottern till när hon åt och han tappade taget om henne.
av ren reflex sträckte han sig efter henne och fick tag på henne, men råkade få ett lite olyckligt grepp och hörde ett knäck när lårbenet bröts av.
nu ligger hon i vagga på sjukhus å ska så göra i 4 veckor innan de kan åka hem igen.