JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Visst är vintern vacker
Visa era vintriga bilder!
Här har det kommit lite frost och i förmiddags var vi ute på långpromenad i det fina vädret och jag fick några bilder.
Va? Menar du att jag ska stå på stubben? Jaja, men jag är så stor så jag behöver i alla fall två.
Sirius hittade även en liten tjej, en liten cocker, de såg ut som Lady och Lufsen
Får se era vinterbilder nu!
Sv: Vinter *bildtråd*
Bilder från julaftonen, när vi var ute på en liten "skogis".
*KL*
Den enda vinterbilden jag har från i år är den här, någon dag efter försvann all snö och sedan dess har det bara varit lite frost ute och grått och tråkigt väder så det har inte blivit några fler bilder
*knapp*
Såhär mycket snö har vi
Systers kinahundar.
Kiwi och Rudas
Vårat nytillskott.
Humle. (Måste jag tillägga att han älskar snön? Tänk er rolig snö + överaktiv hund + 6 månader hund = PEST!)
Gamlingen.
Ricki.
Så bra bilder har jag hunnit ta under den tiden vi har haft snö.
Visst är det läckert ljus så här års?! Jättefina bilder!
Här kommer lite blandat från mellandagarna:
Kieras mamma:
Kiera:
Gabbi:
Kiera igen:
Underbart ljus på de där sista bilderna
Åh, vad jag vill ha en bra kamera!
Varning för stor bild! Jag har inte förminskat..
Tagen nere vid sjön på lagottohanen Martino Marone ("Tino") på juldagen. Vi har inte haft någon snö än så särskilt vintrig är den inte. Men det finns lite frost i förgrunden
Nillah
Jättefin bild! Vad avis jag blir på alla som kan ta så snygga bilder på sina hundar
Här kommer två från mig
Det har varit underbart väder här hela julhelgen och idag är det soligt och 10 minus, ska snart iväg på en långprommis.
Åh vad härligt med minusgrader!! Hoppas att prommisen blev lika härlig
Jag var framme med kameran idag igen:
Min hund äääääälskar snö!
Syns det?
Valp i snö:
Men GUD vad snygg han är när han är klippt! Jag blir ju rent förälskad!!!
Nu blir jag lite generad
Ser du att han fick ögonbryn den här gången
Jag fick en maskin av mormor i julklapp och testar lite.
Ja men han är ju bara för FIN! Dom där bärnstensögonen som aldrig syns under allt hår annars och ja..du får skicka hit honom om du tröttnar
Ingen risk att jag tröttnar på min lille farbror
Men du kan får låna honom om jag får låna din lille vite
ååååå
Jag vill också ha snö. Kallt har vi bara.
Mycket fina bilder
Hästvård
Någon som har några idéer om vad detta kan vara?
Försöker göra en lång historia kort.
1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12
13
14
Hundhälsa
När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2
3
Hundhälsa
Dagarna har kommit, min 9 åriga cocker spaniel (han ser lite ut som en cavalier med med lite taxben!) blandraspojk (Shitzu 20% Cocker...
Hästvård
Jag är fruktansvärt missnöjd med "min" veterinärs insats på min häst och överväger starkt att bestrida fakturan då denna egentligen...
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag förstår precis känslan men skulle ändå rent så som utomstående som slipper känna försöka uppmuntra dig till att vänta. Jag började...
Alexandra_W
1 minut sedan
Brunstproblem?
Ridning Det kan ju skilja sig otroligt mycket mellan individer. Mitt sto behöver tillskott från tidig vår till sent in på hösten. Tar jag bort...
animalasia
25 minuter sedan