Vinter- / Thermoridbyxor

L

lillfia

Jag är på jakt efter ett par nya vinter- / thermoridbyxor.

De ska vara svarta och ha bra passform. Inte sådanna klumpiga som finns i ex. Börjes, utan nättare.

Någon som har något bra tips var jag kan hitta ett par sådanna, eller vem som tillverkar dem?
 
Behöver också nya termoridbyxor,är less mina Börjes-byxor.De är så korta och breda och som du säger klumpiga.
 
Jag köpte ett jättebra set på Hööks förra veckan med ridbyxor o jacka för 599 kronor. Dom är jättebra, inte alls särskilt klumpiga! Och jättevarma och sköna :love:
 
köpte ett par gråa på hööks förra vintern. hängslen, ficka på ena benet, massa praktiska detaljer. vet inte ifall de säljer de fortfarande, men vart väldigt bra hittils
 
roping country padock :love: har bara haft mina i nån vecka men de är verkligen super, varma men inte klumpiga och fin skoning. Verkar bra i kvaliten. Sen är det dragkedja på sidorna vilket är ett stort plus.
 
Köp från Börjes! Jag har super sköna, helskodda.. billiga!! :D Kanon..!

:bump: :banana:
 
Jag har ett par THERMO BREECHES från Mountain Horse, suuuper sköna och varma,men kostar en peng (tror jag betalder 800+) för dom...men det var värt pengarna!!!
 
annars så har MH chaps som e väldigt goa och varma. även vattenavstötande...
fast då skyddas ju inte lilla rumpen...kan ju fixas med rumpvärmare i sadeln men jobbigare i stallet...
 

Liknande trådar

Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 421
Senast: Buongusto
·
Utrustning Ni som har hästar med grovt tagel och håller manen kort, vad har ni för knep för att det ska bli snyggt utan att man förstör händerna...
Svar
16
· Visningar
1 152
Senast: iNHALE
·
Utrustning Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Svar
1
· Visningar
500
Senast: MimmiNO
·
Kropp & Själ Jag behöver hitta nya t-shirts eller linnen till när jag spelar Padel och tränar. Jag vet dock inte vilket material jag ska välja, för...
Svar
1
· Visningar
159

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp