Vinter- / Thermoridbyxor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lillfia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 377
L

lillfia

Jag är på jakt efter ett par nya vinter- / thermoridbyxor.

De ska vara svarta och ha bra passform. Inte sådanna klumpiga som finns i ex. Börjes, utan nättare.

Någon som har något bra tips var jag kan hitta ett par sådanna, eller vem som tillverkar dem?

Behöver också nya termoridbyxor,är less mina Börjes-byxor.De är så korta och breda och som du säger klumpiga.

Jag köpte ett jättebra set på Hööks förra veckan med ridbyxor o jacka för 599 kronor. Dom är jättebra, inte alls särskilt klumpiga! Och jättevarma och sköna :love:

köpte ett par gråa på hööks förra vintern. hängslen, ficka på ena benet, massa praktiska detaljer. vet inte ifall de säljer de fortfarande, men vart väldigt bra hittils

roping country padock :love: har bara haft mina i nån vecka men de är verkligen super, varma men inte klumpiga och fin skoning. Verkar bra i kvaliten. Sen är det dragkedja på sidorna vilket är ett stort plus.

Köp från Börjes! Jag har super sköna, helskodda.. billiga!! :D Kanon..!

:bump: :banana:

Jag har ett par THERMO BREECHES från Mountain Horse, suuuper sköna och varma,men kostar en peng (tror jag betalder 800+) för dom...men det var värt pengarna!!!

annars så har MH chaps som e väldigt goa och varma. även vattenavstötande...
fast då skyddas ju inte lilla rumpen...kan ju fixas med rumpvärmare i sadeln men jobbigare i stallet...

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 281
Senast: Silje
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
919
Senast: Bison
·
Utrustning Har haft tur och inte behövt boots i hagen på någon häst tidigare. Men min valack envisas med att trampa sig själv på framsidan av... 2
Svar
39
· Visningar
1 424
Senast: Kristall10
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i... 2
Svar
22
· Visningar
1 740
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?
  • Akvarietråden V