Här är jag mest glad över att nyår är passerat och bebis nu faktiskt är färdigbakad (varit lite för många i omgivningen som fått barn onödigt tidigt), så nu är han välkommen (även om jag inte har nåt emot att han väntar ett par veckor till så jag hinner lämna jobbet ”officiellt” och ha lite ledigt först). Har ju varit helt galet skönt att kunna ha somnat om igen vid 7-tiden nu under mellandagarna, efter några timmars vakenhet under natten, så ser inte jättemycket fram emot att jobba till veckan nu och behöva gå upp tidigt.
Annars känns det lite konstigt, att vara helt redo och det är så få dagar kvar… Men samtidigt veta att det kan dröja en månad till.Men går januari lika snabbt som december blir det ju inte mycket till väntan (tvivlar dock lite på det).
Jag känner lite samma, hon är hemskt välkommen nu. Jag är dock inte ALLS taggad på att gå tillbaks till jobbet nu i januari, är julledig tre veckor och har verkligen helt checkat ut. Men men, behöver nog inte göra så många knop de veckor som jag jobbar.
39 dagar kvar till BF för min del så hon lär väl stanna där inne ett tag till. Jag tror inte hon vänt på sig ännu, jag har fortfarande samma ”bula” under högra revbenet som BM tror är hennes huvud. Så på måndag är nästa BM besök och sannolikt får vi då boka en tid för vändning. Hon är som sagt välkommen nu för min del, men gärna åt rätt håll