Vinterjacka..?

olsssson

Trådstartare
Vill egentligen inte ta upp den här frågan, för sommaren är inte slut än!!
Men... de är så att jag hela vintern ska praktisera i ett stall och jag behöver verkligen en ny vinterjacka. De jag har nu för tillfället är en så kallad klubbjacka, som sitter åt i midjan och inte andas för fem öre.
De vill jag inte ha!
Jag vill ha någon som andas, som inte sitter åt i midjan, som tål både regn och rusk och mer där till. Som är snygg och riktigt bekväm.
Och så helst inte för dyr men av vad jag har sett så får jag nog rucka lite på den punkten...
Vet att de finns otroligt mycket ute där på marknaden och jag vet inte riktigt var jag ska börja.
Vad använder ni som är otroligt bra, så så man kan gå ut i snöoväder och regn och rusk och sen på kvällen komma in helt torra...(eller jaa nått åt de hållet..)
Alla tips tas emot!!
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har en fråga angående min hyreslägenhet. Jag och min sambo flyttade från en lägenhet inne i centrum till en större lägenhet ute på...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 753
Senast: fejko
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 505
Senast: AlmostEasy
·
Övr. Hund Mina svärföräldrar har en liten dvärgpudel.. en fruktansvärt otrevlig hund, som de inte har pli på för fem öre. Jag fattar verkligen att...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 865
Senast: Apollo 13
·
  • Låst
Hästvård Hästen har haft klippkort på klinik i flera år. "Alla" (inkl jag) har varit överens om att ursprungsproblemet är vänster bak, men det...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
9 878
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp