Vinterjackor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare svea08_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 3 441
Sv: Vinterjackor

Min blå JW med fleecefoder, den är underbar :love: Tycker den håller varmt riktigt bra fastän den inte är så tjock.
Sen har jag min stora "fleece-tröja" från Mountin Horse, en mellanblå och dom är toppen för man får plats med hur mycket kläder som helst under. Oslagbart!

*knapplån*

Jag kör vidare med min Kyra K. Edinbourgh-jacka som jag fick för två år sedan. Varm och go. Skulle villa ha en Musto snug, men har inte råd.

/Malin - jackomanen...

Jag kör vidare med min MH-jacka av utgången modell som "alla" hade och som är ca 8(?) år gammal nu. Kanonskön och i gott skick fortfarande. Dessutom köpte jag en liknande jacka från Roping, Paddock(?) ifjol, men den är klumpigare än MH-jackan. När det bara är lite kallt får en MH:s Classic Rider hänga med ett tag till. Den är bara ca 4 år.

SanchoPancho skrev:
Jag har precis köpt en vinterjacka från Kingsland men jag hittar inte den på hemsidan! Den har pälskrage och pälsmuddar (avtagbara och avtagna). Det är den skönaste jackan jag någonsin haft!! :banana:
Det är en dunjacka, superlätt och varm och skön! Så snygg! Marinblå köpte jag. Kostar ca en tusenlapp!

e de dom från förra året? dom e skitfina!! har inte heller sett dom på nån hemsida nu.. :crazy: hmm men ja tror jag vet vilken du menar :)

Nu på hösten har jag min Kyra k jacka som är lite fodrad. men super mysig och den är blå :love:
Till vintern har jag min Kyra K Edinburg (stavas?). den var dyr... :crazy: men har hållt i 4 år nu. den är oxå blå :love:

Ps; gillar blå! :angel: ds,

Iår ska jag ha en alldels nyinköpt vinterjacka(köpte den för 2 timmar sen) Moutain Horse Kiruna.. hittar inga bilder på den färgen jag har(beige/creme typ). Hoppas att den är bra...

Liknande trådar

Utrustning Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall. Men... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 481
Senast: skiesabove
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
486
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har... 2
Svar
21
· Visningar
1 162
Senast: Niyama
·
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
941
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka