Vinterpaddock

Whoever

Trådstartare
Ni med egen rid-paddock. Hur sköter ni den på vintern för att den ska vara fullt ridbar även då?

Sv: Vinterpaddock

Det gör vi inte hehe går den att rida på så gör det går det inte får man hitta på annat helt enkelt:)

Går väl inte göra mer än att vänta på bättre väder eller rida när det inte är för packad snö. går ju inte att slänga på salt precis :P

De paddockar jag tränat i vintertid har dom plogat och lagt på mycket salt.
Kan bli ganska bra!

Om man plogar den och låter det frysa på och sen kommer det lite ny snö ovanpå brukar den funka helt okej! Under förutsättning att man har en broddad häst då! :smirk:

Kanske inte för banhoppning, men absolut för ett lättare dressyrpass eller galoppbommar eller liknande!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 637
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 327
Senast: Nota
·
Anläggning Hej! Tänkte ordna en byggtoa att ha vid stallet till inackorderingarna om kursdeltagare (inte jättemånga). Vi hade en sådan i ett stall...
Svar
0
· Visningar
235
Senast: Litenvit
·
Hästmänniskan Hej, jag är 13 år och älskar hästar. Och jag vill Så gärna ha en egen ponny. Men jag vet inte om jag är redo för en egen ponny. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 255
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka