Vintertäcke

C

Carmona

Fick ett reklamblad ner i lådan i förrgår från eko. Där var vintertäcke som kostade runt 500 kr.
Någon som har ett sånt?
Är det bra?
:confused:
 
Shires Storbreaker för 449:-?! Min pålle har det täcket och det har funkat bra på honom. Inte så där jättetjockt dock. (200 g tror jag) men det är fullt tillräcklig för min helklippta pålle iallafall. Kryper tempen under -10 kan ett fleecefoder täcke (el. dyl) behövas under.

Väldigt prisvärt och har hållt ganska så bra!
 
det täcket som stog i reklamen har inte kommit till kristianstad ännu(jag var där idag och dom sa att det skulle komma när som helst) men det är ett mkt bra täcke
 
Det var ju bra att ni verkar vara nöjda med det båda två.
Jag var nämligen i Hyllinge innan och köpte ett. De hade redan sålt slut på fleecetäckena där. Synd, för annars var det ju jättebilligt.
Ska bara använda täcket när hästen är varm när jag varit ute och ridit. Annars har hon inte täcke ute.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Den 31 december löper nuvarande elhandelsavtal ut. Jag håller nu på att kolla runt lite på olika bolag och se om priset skiljer sig och...
2
Svar
30
· Visningar
1 487
Relationer I en undersökning som Länsförsäkringar har gjort har man kommit fram till en summa hur mycket ett barn kostar fram till 18 års dagen. Då...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 577
Senast: Raderad medlem 68338
·
IT & mobiler Enligt mitt antivirusprogram har jag massor av spårare från olika sidor som spårar vad jag gör på nätet, för att kunna anpassa annonser...
2
Svar
20
· Visningar
1 056
Senast: Rosett
·
Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Celinehenn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp