Red_Chili
Trådstartare
Sv: VINTHUNDAR! (fortsättningstråd)
*KL*
JAG ÄR HÄÄÄÄR IGEN!
Nu har jag varit i Piteå i några dagar!
Först och främst: helt fantastiska bilder ni lagt in, Klara och Galathea
(Jag ska titta på klippet på Ceb snart)
Men nu måste jag få skryta
I lördags var det utställning i Piteå.
BÅDE tikcertet och hanhundscertet gick till kenneln!
Tikcertet vanns av en ung tik, uppfödd av kenneln, som ägs av en god vän och granne till mig.
Hanhundscertet gick till en hund som kenneln importerat och på hans kritiklapp stod det dessutom: "Snyggaste släthåret på länge!"

Sedan blev uppfödargruppen BIS, och ingen av hundarna i gruppen var ens 2 år fyllda. (Äldsta hunden i gruppen var hon som tog cert och hon fyllde 2 år dagen efter).
Wahidahs bror som bor i Finland var där också. Damn vad han har blivit snygg! Han är helt otrolig... Har för mig att han slutade som Bästa hane 4a eller om det var på reservplats... Men jises. Han kommer bli helt fantastisk när han växt till sig.
Nu är jag sugen på att ställa Waha
*KL*
JAG ÄR HÄÄÄÄR IGEN!

Nu har jag varit i Piteå i några dagar!
Först och främst: helt fantastiska bilder ni lagt in, Klara och Galathea
(Jag ska titta på klippet på Ceb snart)
Men nu måste jag få skryta
I lördags var det utställning i Piteå.
BÅDE tikcertet och hanhundscertet gick till kenneln!

Tikcertet vanns av en ung tik, uppfödd av kenneln, som ägs av en god vän och granne till mig.
Hanhundscertet gick till en hund som kenneln importerat och på hans kritiklapp stod det dessutom: "Snyggaste släthåret på länge!"

Sedan blev uppfödargruppen BIS, och ingen av hundarna i gruppen var ens 2 år fyllda. (Äldsta hunden i gruppen var hon som tog cert och hon fyllde 2 år dagen efter).
Wahidahs bror som bor i Finland var där också. Damn vad han har blivit snygg! Han är helt otrolig... Har för mig att han slutade som Bästa hane 4a eller om det var på reservplats... Men jises. Han kommer bli helt fantastisk när han växt till sig.
Nu är jag sugen på att ställa Waha