Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad ger du för valpfoder? De brukar ju innehålla mkt fett och inte hålla valparna tunna tycker jag. Jag gav Royal Canins valpfoder (hette det junior kanske) och det hade 20% fett.
Tja, det kanske du görBrukar ha med oss udda raser utöver whippeten Quince (som är en väldigt bråbrindel sådan, sticker ut på så sätt), tex dvärgpinscher eller borderterrier. De får såklart också köra
//Ellen
Har också en foder fråga...
Min dam är lite tunn i hullet och därför funderar jag på att byta till ett högaktivitetsfoder. MEN, kan man sluta med valpfoder när dom är 3 1/2 mån, eller ska hon ha valpfoder längre även fast hon då blir lite tunn?
Zala![]()
Det jag tänker på med just köttmjöl är väl att det kan innebära vad som helst på djuret, medan köttet är just kött. Men det kan ju vara något man inbillar sig själv med.![]()
Nej, då har jag inte träffat på dig, har bara träffat vinthundar där hittills.Är inte på träningarna så ofta då hunden är lite äldre och rutinerad. Tävlar ni något?
Okej! Nej, whippeten är bara lite mer än ett år. Han ska träna 2 ggr till och sedan är det KM nästaKanske ses vi där?
Ahh, okej...
Ja, kanske ses där.. Han ska gå WR i Södertälje imorgon och sedan LC i Horn om 2 veckor, sen vet vi inte riktigt, är ett LC i Bråviken om 3 v. så det blir nog antingen det eller KM. Har varit skadad så känns lite mycket med båda..
Men visst är det kul med WR!? Vi är ju nya i sporten men har fördelen av en rutinerad hund så vi kan vara med helt redan från början..
Vi ska också till LC-proven i Horn och Bråviken!![]()
Norsborg?OH, träning på måndag Nu ska det bli springa av!
Japps, i Norsborg Visst hade du koll på hur man tar sig dit? Jag har det nämligen inte
Minibuketräff kanske? I Bråviken med Gilly också (vi är nu anmälda dit också...)
Vilken dag är folk där på då? Jag är där på lördagen. Bara jag får skjuts dit. Har inte riktigt lyckats lösa det ännu. Heh.![]()