Vinthundsnörd ser sig om efter andra raser

Sv: Vinthundsnörd ser sig om efter andra raser

Irländsk terrier... Dom är inte så mycket terrier och jag som också gillar vinthundar tycker att dom är snygga!

Jag säger korthårig vorsteh. Noll pälsvård, arbetsvillig och förig men ändå självständig och rätt enveten. Älskar att springa och är vackra att se på.:love:

En bra doberman borde ju inte vara helt omöjlig att få tag på. Du har väl en del kontakter? Annars så låter väl storpudel som det vettigaste?
Men jag röstar för en bra dober...

En RR kanske? Eller är det en för tung hund? Fäller gör det ju också. Men annars tycker jag de passar väldigt bra in på dina önskemål.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 734
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 979
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan... 2
Svar
31
· Visningar
3 385
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 629
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Shop to you drop, del 4
  • Oseriös avel 2023