• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare ZitaGolden
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 699
Z

ZitaGolden

Den stationära datorn här hemma har fått oväntat besök av en trojan....skalbaggeliknande saker köp innan efter inloggning omkring på skrivbordet och käkade glatt i sig allt de kom åt.
Jag har testat att köra sån där virussökning med norton, men det fungerade inte alls. Har även försökt göra en systemåterställning vilket inte heller gick.
Finns det något mer jag kan göra eller är det lika bra att lämna in den till en lite mer kunnig person?

Liknande trådar

Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 415
Senast: Nota
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få... 2
Svar
21
· Visningar
4 268
Senast: __sofia__
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 943
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 780
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka