virusskydd

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare vickis-pajala
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 019
V

vickis-pajala

hemma har jag t*lia som internet leventatör och i deras bredband ingår då ett virus skydd
MEN jag hittar inte detta virusskydd längre
jag prövade att beställa ett nytt från t*lia men d¨å får jag ett svar att vi redan har ett

så nu undrar jag hur hittar jag detta virus skydd :confused:
måste jag ominstallera :confused:

Sv: virusskydd

alltså , hur då inte hittar? finns inte kvar som program på datorn längre?
kollat i kontrollpanelen antar jag du redan gjort
Formaterat om datorn? Då är det ominstallation som gäller.

Förljer inte virusskyddet med på den skivan man får av telia när man beställer?

Du får gå in på Telias hemsida, logga in på "Mina sidor" och under abonnemang finns det nånstans information om hur man laddar hem deras antivirus och även vad du har för licenskod.

Kommer inte ihåg exakt var man hittar, för det är över ett år sedan jag hade Telia.

Du får gå in på Telias hemsida, logga in på "Mina sidor" och under abonnemang finns det nånstans information om hur man laddar hem deras antivirus och även vad du har för licenskod.

Kommer inte ihåg exakt var man hittar, för det är över ett år sedan jag hade Telia.

detta har jag redan prövat men då säger en liten ruta att jag inte har tillräckliga rättigheter för att installera programvaran
och jag obeds logga in med ett konto

och när jag väl loggat in på "mina sidor" så hittar jag inte tbx till intallationen

vad gör jag för fel :confused:

Liknande trådar

Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 187
Senast: Fille
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
751
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
18 539
Senast: qitis
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 914

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka