Reflexer till hund 2023.

Jag har reflexkoppel och led-halsband när jag går ut i mörker. Jag känner mig dock mycket skeptisk till de som blinkar. Om man går i helmörker blir det ju som om hunden konstant går runt i ett stroboskop-rave de aldrig kommer undan, jag hade själv blivit illamående.
Jag köpte senast ett i regnbågsfärger som jag trodde skulle ha en setting med "konstant ljus" som alla andra, men det finns bara olika blinkande mönster. Det kommer att åka i sopkorgen så fort jag får hem ett med bara ljus. :)
Annars har alla täcken reflexkanter ocks
Jag gillar inte heller blinkande ljus, dels för hunden men har även för mig att jag läst någonstans att blinkande lampor är svårare att se i trafiken.
 
Jag gillar inte heller blinkande ljus, dels för hunden men har även för mig att jag läst någonstans att blinkande lampor är svårare att se i trafiken.
Det senare vet jag inte riktigt hur det skulle funka, jag tycker absolut att jag ser blinkande ljus lika lätt som stilla ljus - däremot kan kanske avstånd och liknande vara svårt att avgöra.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 762
Senast: Snurrfian
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
775
Senast: Squie
·
  • Artikel
Dagbok Den bättre känslan inombords som jag började känna i början av mars har hållt i sig. Det känns som att det har ljusnat - både om dagarna...
Svar
1
· Visningar
884
Senast: _Taggis_
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 855
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp