Visa era badrum!!

Sv: Visa era badrum!!

Såhär ser vårat lilla badrum ut:
BildH1577.jpg
(duschen är till vänster om handfatet)

Ovanför tvättmaskinen:
BildH1582.jpg
 
Sv: Visa era badrum!!

Har ingen bild på våra...
Men det som är inne i huset har svart/grått kaklat golv (små kakelbitar), rosa/beiga/vita plasttapeter. Inte alls snyggt :crazy:

Det andra badrummet har varmt gula väggar (målad puts typ), en stor mörkbrun plastplatta fastsatt på väggen och gult plastgolv tror jag. Har inte vart ute där på några månader :D
 
Sv: Visa era badrum!!

Har ett tips jag inte tänker visa på bild...

Sätt inte in alltför blanka golvklinkers.

Det har de (inte vi) gjort i vårt hus. Resultatet med alltför blankt golv är att man om man tittar ner i golvet efter man duschat (eller av annan anledning är naken) ser sin egen kropp och RUMPA underifrån :o :o :o Inte en vacker syn!!! :eek:
 
Sv: Visa era badrum!!

Jepp, just nu knallröda handdukar och så en röd filtkorg att ta nya toarullar i.
 
Sv: Visa era badrum!!

här är mitt badrum,

hade de inte vart hyresrätt så hade de blivit ett badkar iallafall!


DSC00014.jpg
 
Sv: Visa era badrum!!

Vad fina badrum ni alla har :) Jag har definitivt inget att visa i den här tråden...
 
Sv: Visa era badrum!!

*kl*

Badrummet nere, det där uppe är inte färdigt ännu

b021.jpg
 
Sv: Visa era badrum!!

kl


Badrummet i min förra lägenhet:

20044853.jpg

20044854.jpg




Har renoverat badrummet i den nya lägenheten, men har inga bilder på när det är klart!
 
Sv: Visa era badrum!!

Vad fint ni har!
Undrar lite över den hörnan vid tvättmaskinen. Är det en bänkskiva som ni liksom har lagt uppe på tvättmaskinen? Fungerar det bra? Sakerna skakaer inte av i sertifugeringen (stavning?!)?
 
Sv: Visa era badrum!!

Tack! :)

Jo, det är en bänkskiva som vi lagt ovanpå. Mycket finare än att bara ha tvättmaskinen :) Men sakerna skakar av... Eller de ramlar ju inte ner, men de rör sig. Men nu har vi ändrat så den lilla "skåpen" med lådor står på hyllan och så har vi köpt två korgat som står nere på tvättmaskinen. De är så pass stora att de inte kommer röra sig när maskinen centrifugerar. Har ingen bild dock...
 
Sv: Visa era badrum!!

Okej, tack! Hoppas det är okej för härm...! Pappa har en gammal b'nkskiva ståendes i förrådet som jag får ta, kanske bara skulle fixa iordning det så. Det blev så himla snyggt som du hade gjort :love:

Har dessutom en likadan lietn byrå som du, fast modellen större och har dessutom målat den vit. Kanske det står pall för centrifugen :D
 
Sv: Visa era badrum!!

Haha, det är lugnt! Jag är nog inte den första som gjort så :)

Ska också måla min lilla byrå vit, eller så lasera den vit. Är nog mycket finare :)
 

Liknande trådar

Hemmet Är det någon här inne som vet vad det skulle kosta att renovera ett badrum på ca 6kvm? Tänker kakel på väggarna och klinker på golvet.
Svar
6
· Visningar
312
Senast: Fille
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 794
Senast: orkide
·
Hemmet Vi ska renovera två badrum, ett som är befintligt idag och ett som ”inte finns”, det är en toalett idag som ska byggas ut så det ryms...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
5 818
Senast: BernT
·
Hemmet Jag har ett ganska litet badrum som jag skulle vilja ha en tvättmaskin till. Hade helt klart varit enklare platsmässigt med en toppmatad...
Svar
4
· Visningar
569
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp