Visa era badrum!!

Sv: Visa era badrum!!

Ska scanna in en bild i morgon, men vårat badrum är helkaklat i vitt med mörkgrått klinkersgolv och matchande grå fondvägg ( kakel ) i duschen samt golvvärme.
 
Sv: Visa era badrum!!

Inte för att jag ska renovera något badrum, men varför envisas tillverkarna med att göra allt i vitt? Alltså toastolar, badkar m.m.
Eller är det bara jag som missat att det finns i andra färger?

Hoho!
Jag borde kanske lägga in bilder på mitt badrum! :idea:
Porslinet går i mintgrönt! :angel:
 
Sv: Visa era badrum!!

Nu har jag scannat in men bilderna blev dåliga..

Badrum.jpg


badrum2.jpg
 
Sv: Visa era badrum!!

Här kommer vårt blåvita badrum =)

NyttBadrum3.jpg

NyttBadrum2.jpg

NyttBadrum1.jpg


Det är lite smågrejer kvar. Taket ska sänkas och få spottar. Antagligen sätter vi ett skåp under handfatet och eventuellt byter ut överskåpet också.
 

Liknande trådar

Hemmet Vi ska renovera två badrum, ett som är befintligt idag och ett som ”inte finns”, det är en toalett idag som ska byggas ut så det ryms...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
5 817
Senast: BernT
·
Hemmet Har ett helt nyrenoverat badrum, våtrumsmatta på väggarna. Hyresrätt. Så borrar gör jag imte. Vill sätta upp en korghållare med två...
Svar
4
· Visningar
501
Senast: movi
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 164
Senast: Otherside
·
Hemmet Någon som har en längre duschvägg med halvfrostat glas som vill visa hur det ser ut i badrummet? Behöver lite inspiration. Har bestämt...
Svar
0
· Visningar
207

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp