Visa era favoritkläder

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Frajda
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 142
F

Frajda

Ja ni ser rubriken. Visa upp era snyggaste, skönaste ridkläder. Ridbyxor, jackor, tröjor, skor, stövlars osv....

Sv: Visa era favoritkläder

Detta är mina favorit-ridbyxor, Kyra matador i färgen chokolate.
Västen är en annan favorit, den köpte jag i spanien på en sport-outlet :bump: tycker den ger en snygg figur :angel: och har en snygg färg.
DSC_0133.jpg

Här är ridbyxorna igen, Med min favvis-jacka. Tyvärr höll den inte i tvätten så den reklamerades 2ggr så jag gav upp på den tillslut.. :cry:
blandat028.jpg

Och jag skäms för att säga det, men mina älskade foppa-tofflor åker på tom på prisutdelning :o :D
km3.jpg

Sv: Visa era favoritkläder

Här är en annan favorit-outfit:

DSC_2041.jpg

Kyra-linne (har 3 likadana i olika färger :D) pikeur mondega och mina nya könings-stövlar :love:

Mina absolut skönaste ridbyxor är klart mina Röda kyra-byxor :love: dom blir riktigt snygga till rätt färgmatcning också!

DSC_1575.jpg

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 427
Senast: Silje
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 902
Senast: Squie
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
602
Senast: Ramona
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 529

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI

Hästrelaterat

Tillbaka