Bukefalos 28 år!

Visa era väggar!

Sv: Visa era väggar!

Lampan är köpt på Bolagret på söder i Sthlm. Det är en billig kopia på en dyr sak, Midsummer Light av Tord Boontje.
 
Sv: Visa era väggar!

Den är dyr men snygg!

22808873.jpg


Närbild:

23795069.jpg


Finns även i andra färger, kommer från Sandbergs tapeter "Sofie"

:laugh:
 
Sv: Visa era väggar!

*KL*
Alla fondväggar har föregående ägare till lgh satt upp, vissa funkar, vissa funkar inte för mig. Men det blir ett senare projekt att byta ut!

Denna finns i hallen:
dsc00325_13425783.jpg


Sovrummet:
dsc00290_10912919.jpg


Vardagsrummet
dsc00286_10912855.jpg
 
Sv: Visa era väggar!

Jag har tapetserade väggar. I vardagsrummet har jag denna fondtapet:
20387298.jpg

http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_23/21540000-21549999/640x480/21546798.jpg
Den ser otroligt jobbig ut på bild, fast den är helt fantastisk ut i verkligheten. :laugh:

Har en likadan tapet i mitt v-rum :love: Fast min är inte lika "dämpad" som din då de spretiga bladen går i röss, de små i vitt och de andra i två nyanser av grönt. Sen at jag har vita väggar i övrigt gör att väggen är omöjlig att missa :p
 
Sv: Visa era väggar!

Oh den tapeten var ju svincool! Stod och kikade på den när jag valde min nuvarande och jäklar vad häftig den var. Däremot är jag en såndär människa som lessnar på allt efter 2 dagar så jag valde den lite mer dämpade :D Har du någon bild på din vägg?
 
Sv: Visa era väggar!

Jag hade längte tänkt att tapetsera en fondvägg, men pga v glasfiberväven som tidigare ägare satt upp orkade jag inte med allt underarbete. Så jag målade istället väggen i en metallickulör.

IMG_0003-1.jpg
 
Sv: Visa era väggar!

Jag visar vår allra fräckaste tapet i vårt orenoverade kök. Den passar utmärkt med våra köksluckor i grönt och orange och vi behöver inte påskpynta...:rofl:

När jag först såg vårt hus tänkte jag att jag aldrig skulle såt ut med kökstapeten men konstigt nog så gillar jag den mer och mer (men den ryker vid renoveringen!)
32554
 
Sv: Visa era väggar!

Vardagsrummet är i vinkel, så den svarta tapeten finns på de båda väggarna mot norr. Hade tyvärr ingen bild som visar båda väggarna samtidigt.

DSC_0043liten.jpg
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 241
Senast: Wille
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 808
  • Artikel
Dagbok När jag nu har köpt mig en gammal stuga med en väldigt stor karaktär så kändes det inte som att det fanns några alternativ - stugan bara...
2
Svar
28
· Visningar
2 258
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 107
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp