Visst måste detta vara en kopia/fejk?

Bukefalos 30 år!

nyttnick

Trådstartare
Det känns som att man aldrig kan lita på något nuförtiden.

Jag har en i min närhet som verkligen önskar sig Billie Eilish parfym No3. Den var limited edition och har inte gått att få tag på på hela hösten i alla fall, säkert inte innan heller, men då har jag inte letat.
Nu till jul så dök den upp på fyndiq.se. Det mesta där är ju från Kina vad det verkar, i klass med temu mfl, och den är också halva priset (kanske en tredjedel av priset) mot vad den borde kosta. Så allt det tyder väl på att jag egentligen inte borde behöva ställa frågan här?

Väldigt trovärdigt kopierad iaf....

Det känns som att man aldrig kan lita på något nuförtiden.

Jag har en i min närhet som verkligen önskar sig Billie Eilish parfym No3. Den var limited edition och har inte gått att få tag på på hela hösten i alla fall, säkert inte innan heller, men då har jag inte letat.
Nu till jul så dök den upp på fyndiq.se. Det mesta där är ju från Kina vad det verkar, i klass med temu mfl, och den är också halva priset (kanske en tredjedel av priset) mot vad den borde kosta. Så allt det tyder väl på att jag egentligen inte borde behöva ställa frågan här?

Väldigt trovärdigt kopierad iaf....

Garanterat fejk. Fyndiq är en av de mest oseriösa sidorna som finns.

Som jag trodde. Men jag ville ändå fråga om det ev fanns en mikroskopisk möjlighet att få tag i det önskade.

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • Valvaka!
  • Webinarier/minikurser

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka