Vistaproblem.. Suck!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Alpin87
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 981
A

Alpin87

Det kommer hela tiden upp en ''dialogruta för identifiering av interaktiva tjänster'' som vill att man ska öppna för ett program som inte kan visas på mitt skrivbord. Första gången gick jag in på det här och då blev skärmen först svart och sedan kom det upp en ruta som bara var att klicka bort och sedan kunde man komma tillbaka till ''vanligt'' läge. Innan dess blev skärmen svart en stund först. Väl tillbaka där måste jag starta om datorn för att internet ska fungera trots att datorn är ansluten. Jätteskumt :cry:

Nu låter jag för det mesta den här rutan bara vara men klickar jag att den ska påminna om några minuter så gör den det.

Den slutar aldrig komma upp fast jag redan tryckt fram meddelandet. Verkar som om den skickar information hela tiden..

Blir galen på det här och vet inte vad jag ska göra.. Rädd för att datorn ska paja såklart..

Någon som vet vad det här är?

Sv: Vistaproblem.. Suck!

Låter väldigt likt ett meddelande från en trojan. Rekommenderar att du gör en fullständig virusscan med ett uppdaterat antivirusprogram.

An for future reference: Not an entirely good idea to click on things you don't know what they are...

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 767
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom... 2
Svar
21
· Visningar
3 951
Senast: geting
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 709
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejting
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur