Vita boots?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Akustik
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 768
A

Akustik

Jag är nu på jakt efter ett par vita boots i neopren.
Vet att eskadron har en modell som även tillverkas i vitt.

Ngn som har sett dem i butik i stockholm eller på internet?

Sv: Vita boots?

Jag har sett dem! De är vita med en svart kant längst upp, men jag tror att de är i neopren med skinn/skinnimitation på utsidan. Verkar lite opraktiskt, boots har ju en tendens att bli skitiga även om de inte är vita...:angel:

Finns eller har i varje fall funnits på Hööks.

Eskadronbootsen finns på www.hastshoppen.se
Lär ju finnas i flera butiker i Sthlm, kolla över vilka som är ÅF till Eskadronprodukter. Om de inte har sakerna hemma så borde dom ju kunna ta hem dom till dig. Eskadrons boots är super!

Globus har väll också vita boots, har inga sånna själv och kan inte uttala mig om kvalitén. Men de är väll billigare, runt 100-150:- Tror jag de ligger på i pris.

Jag har vita Eskadronboots i konstläder med neoprenkanten. Superbra, fast de ligger mest i skåpet sen jag köpte de med fårskinn på.
Jag köpte dem iaf från Hästbiten på Globen.

BertaLotta skrev:
Jag har sett dem! De är vita med en svart kant längst upp, men jag tror att de är i neopren med skinn/skinnimitation på utsidan. Verkar lite opraktiskt, boots har ju en tendens att bli skitiga även om de inte är vita...:angel:

Mina är lika kritvita nu som för 8 månader sen (när jag köpte dem). Det beror helt på hur man tar hand om dem. Dessutom brukar jag tvätta dem i maskin.

Joo.. jag har endast eskadron boots. Har testat både globus och hööks. Men eskadron´s e dom enda som överlevt längre än ett par månader.

Ska kika :)

Liknande trådar

Utrustning Vad finns det för alternativ om man vill ha vinterfodrade vita ridbyxor/tights? Jag har ett par vita tights från Alequi men nu när...
Svar
5
· Visningar
640
Senast: Ajda
·
Hästvård Har sett konstiga fläckar på hals och bakom öron på ett par av våra hästar. Som en äggsamling??:confused: 😶men det är som hårda smulor...
Svar
13
· Visningar
1 482
Senast: Livi
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
12 357
Senast: valpköpare
·
Hundhälsa Jag är fortfarande på jakt efter den rätta valpen/kullen. Rasen är Isländsk fårhund som är en väldigt frisk ras, men det förekommer...
Svar
8
· Visningar
1 436
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka