karamelldrottningen
Trådstartare
Inspirerad av en annan tråd här. Hur länge och hur ofta har ni vita veckor? Eller kör ni lördagsgodisvarianten
?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aldrig aktivt. Jag dricker alkohol när jag känner för det (och det passar med jobb osv).
Har man behov av vita veckor så skall man nog ta en rejäl funderare på hur mycket och hur ofta man dricker egentligen.
Jag tycker att det är rätt trist när folk dömer andra på det där viset. Det finns garanterat människor som tycker att vissa saker du gör är tragiska men det är liksom inget att basunera ut.Håller med dig! Jag har aldrig förstått mig på folk som inte gör annat än att supa varje helg. Vist om man är 18 och tycker det är "nytt och roligt", men det är inte alls ovanligt med äldre som har samma beteende, och går ut och blir skitfull varje helg. Ska jag vara ärlig tycker jag det är ett ganska tragiskt beteende.
Jag tycker att det är rätt trist när folk dömer andra på det där viset. Det finns garanterat människor som tycker att vissa saker du gör är tragiska men det är liksom inget att basunera ut.
Dessutom, vad är det tragiska i att gå ut och festa? (Jag utgår från att skitfull inte per automatik innebär att man varje helg LOB:as, kör bil när man är full eller misshandlar sin partner.)
Håller med dig! Jag har aldrig förstått mig på folk som inte gör annat än att supa varje helg. Vist om man är 18 och tycker det är "nytt och roligt", men det är inte alls ovanligt med äldre som har samma beteende, och går ut och blir skitfull varje helg. Ska jag vara ärlig tycker jag det är ett ganska tragiskt beteende.