• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare minna1960
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 102
  • Visningar Visningar 17 660
Sv: Vitblack?

Jo, det är ju logiskt att fjordingen borde ha alla färgena erftersom de finns i så många olika blackfärger.

Men det är ju inte lika vanligt att se en musblack fjording som en ljusbrunblack.
För att inte tala om en rödblack.......

För mig har fjordingfärg varit fjordingfärg men nu, sen jag började intressera mig för färger, så har jag ju fattat att de faktiskt är olika färger men ser hos fjordingen :)

Sv: Vitblack?

vad händer om gulanlaget skulle sätta sig på en musblack då? vad blir det för färg

Då kommer hästen att se ut såhär, du får bortse från fläckarna;)

06140011.jpg

Så att det gömde sig ett gulanlag där var vi omedvetna om tills vi betäckte med en fux och fick en sån här:D

S1052881.jpg

IMG_0323.jpg

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 244
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 814
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 968
Senast: Lhas
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Funderingar kring tvåsamhet fortsätter att ockupera min hjärna till och från. Och det är väl inte så konstigt, för det tar väl ett tag...
Svar
4
· Visningar
1 213
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka