Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom får nog ungefär lika mkt förutom de som rider efter värdnationen då. Sedan får stjärnorna nog mer tid oavsett land.Hade varit intressant att se hur mycket tv-tid varje ekipage får. Nederländerna syns ju betydligt mer än Sverige, och det kan ju inte ursäktas med värdland heller
Äsch, menar du att det inte är en intressant nog frågeställning för en masteruppsats?Dom får nog ungefär lika mkt förutom de som rider efter värdnationen då. Sedan får stjärnorna nog mer tid oavsett land.
Haha nä jag baserar det på min egna statistik från alla föregående mästerskapÄsch, menar du att det inte är en intressant nog frågeställning för en masteruppsats?![]()
Kommer du åt Kunskapskanalen på TVn? Det verkar sändas där ocksåGer upp det här nu min svtplay har stängt av sig sju gånger på tre minuter. Den stänger av helt och jag kommer till en tv-kanal.Får noll sammanhang. Har inget problem med wifi (teven är ju kopplad till det) så vet inte vad det beror på. Surt. Testat att starta om allt inget hjälper.
Jag vet att du vet kan väl nämna att en av tjejerna som va illa utsatt ( inte nån i svenska ft laget) va då illa utsatt att hon inte orkade vittna något.Jag vet!
Kommer du åt Kunskapskanalen på TVn? Det verkar sändas där också
Den ligger under SVT, gå i vänstra menyn så får du fram kanalerna.Tyvärr har inte den i våra kanaler.
Den ligger under SVT, gå i vänstra menyn så får du fram kanalerna.
Det har du rätt i.Fast lär inte hjälpa att jag startar den från appen eftersom det är den jag har problem med.
Måste du gå via appen? Går det inte via vanliga webbläsaren?Fast lär inte hjälpa att jag startar den från appen eftersom det är den jag har problem med.
Hur är det med appen på telefonen, funkar det? Kan du casta?Fast lär inte hjälpa att jag startar den från appen eftersom det är den jag har problem med.
Måste du gå via appen? Går det inte via vanliga webbläsaren?
Aachen ligger väldigt nära Nederländerna (och Belgien) så de är ju NÄSTAN värdland iafHade varit intressant att se hur mycket tv-tid varje ekipage får. Nederländerna syns ju betydligt mer än Sverige, och det kan ju inte ursäktas med värdland heller
Hur är det med appen på telefonen, funkar det? Kan du casta?
Jag har haft det på i ungefär en timme nu utan problem. Castar SVT Play från min mobil till chromecasten i TVn.Har nästa svensk startat? Play slår av dsg hela tiden.