VM dressyr/hoppning/fälttävlan/WE 2026

Bukefalos 30 år!

Lars kan iaf uttala Aofie. Tycker annars att svenska kommentatorer brukar vara duktiga på att kolla upp uttal.

Hade varit intressant att se hur mycket tv-tid varje ekipage får. Nederländerna syns ju betydligt mer än Sverige, och det kan ju inte ursäktas med värdland heller
Dom får nog ungefär lika mkt förutom de som rider efter värdnationen då. Sedan får stjärnorna nog mer tid oavsett land.

Ger upp det här nu min svtplay har stängt av sig sju gånger på tre minuter. Den stänger av helt och jag kommer till en tv-kanal.Får noll sammanhang. Har inget problem med wifi (teven är ju kopplad till det) så vet inte vad det beror på. Surt. Testat att starta om allt inget hjälper.

Ger upp det här nu min svtplay har stängt av sig sju gånger på tre minuter. Den stänger av helt och jag kommer till en tv-kanal.Får noll sammanhang. Har inget problem med wifi (teven är ju kopplad till det) så vet inte vad det beror på. Surt. Testat att starta om allt inget hjälper.
Kommer du åt Kunskapskanalen på TVn? Det verkar sändas där också

Hur är det med appen på telefonen, funkar det? Kan du casta?

Testade att casta från appen telefonen men blev samma där. Så kanske nägot lokalt problem. Lyckas inte få upp sändningen till tvn när jag försöker casta från webbläsaren på telefonen till tv. Att titta på telefonen fungerar inte med mitt dåliga öga på den förlamade sidan av ansiktet. Blir för ansträngande.

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka