Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var ungefär så som Patrik upplevde sin snubblingMin sändning har krånglat från och till. Såg att det var något ekipage som gick omkull tidigt. Vet någon vilket ekipage och har de sagt något om allt gick bra? Min sändning går ner mer eller mindre frekvent så lite svårt att följa allt.
Deras VURPA menar du!Det var ungefär så som Patrik upplevde sin snubbling![]()
Stod mkt om honom i Tysk media när han blev avstängd eftersom han bodde så många år där och gör även nu. Så skulle inte förvåna mig om Tysk media oxå bojkottar honom.Jag bojkottar sändningen när CF rider. Blir nästan lite glad att de inte visat honom så mycket.
Jag bojkottar sändningen när CF rider. Blir nästan lite glad att de inte visat honom så mycket.
NejAbsurt att man får se alla utom Chrille.
Då får du sitta i ryttartältetHade gillat om man kunde få en picture-in-picture på ryttare från egna landet, för att följa dom hela vägen samtidigt som man får delar av alla pågående ritter i stora bilden
Jag fattar vad du menar, men vet bildproducenten det och valde därför bort honom?
Han blev avstängd av FEI för sexuella trakasserier och blev avstängd från Landslaget. Sedan förra året när dom hade kort om ryttare till EM så kastade Sverige in honom med en sjuk bortförklaring.För mig som knappt följer fälttävlan annars vad är orsaken till att du bojkottar att titta på honom?
Som jag skrev så skrevs det enormt mkt om honom i Tysk media när han blev avstängd eftersom han har bott där länge och bor där.Jag fattar vad du menar, men vet bildproducenten det och valde därför bort honom?