Hae gärna fel en sån här gångOtrolig ridning av alla fyra idag! Bara att hoppas planeterna fortsätter stå och vindarna på månen blåser som de ska![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hae gärna fel en sån här gångOtrolig ridning av alla fyra idag! Bara att hoppas planeterna fortsätter stå och vindarna på månen blåser som de ska![]()
Rättelse - inte tillräckligt dålig dagJag har bestämt mig för att bara heja på lag med kvinnor i på pallen. Tur att Belgien haft en dålig dag![]()
Har Belgien ens en kvinna på den nivån?Jag har bestämt mig för att bara heja på lag med kvinnor i på pallen. Tur att Belgien haft en dålig dag![]()
Otroligt praktiskt är det att kunna styra och hoppa med långa tyglar oxå om det behövs”Jag fick ta till lite fälttävlanssits för att hålla balansen”![]()
Var väl den ryttaren som var sjukt otrevlig med en kvinnlig funktionär på GCT i Stockholm. Så han är nog ganska osympatisk även ur sadeln.Det var inte rättvist att det blev en felfri runda. Stackars häst som gjorde allt för att komma över trots ryttarens fruktansvärda ridning.
Jag försöker se annat på svt nu men de verkar ha problemSkulle se hoppningen i efterhand tänkte jag men det som ligger på svt börjar på ryttare 87 ? Kan man inte se alla starter? eller är det bara jag som inte hittar ?
jag läste att man bara kan se typ 4 timmar bakåt på live sändning och därför går det inte.Jag försöker se annat på svt nu men de verkar ha problem![]()
Skulle se hoppningen i efterhand tänkte jag men det som ligger på svt börjar på ryttare 87 ? Kan man inte se alla starter? eller är det bara jag som inte hittar ?
Inte hört om, men kanske inte så förvånande..Var väl den ryttaren som var sjukt otrevlig med en kvinnlig funktionär på GCT i Stockholm. Så han är nog ganska osympatisk även ur sadeln.
I appen står det att de beklagar att första delen av sändningen saknas. Vet dock ej om de tänker leta rätt på den eller om någon råkat klanta bort den helt. Jag vill ju se de första ryttarnas rundor!Skulle se hoppningen i efterhand tänkte jag men det som ligger på svt börjar på ryttare 87 ? Kan man inte se alla starter? eller är det bara jag som inte hittar ?
Det var han.Var väl den ryttaren som var sjukt otrevlig med en kvinnlig funktionär på GCT i Stockholm. Så han är nog ganska osympatisk även ur sadeln.
Kan trösta dig med att det var mycket bättre idag(håller fortfarande på att se ikapp gårdagens hoppning så har inte läst de senaste sidorna I tråden och sett om det här avhandlats redan)
Hur funkar det egentligen med underhåll av underlaget när det gäller tävlingar på gräs? Som det är nu (är på start 132 I onsdagens klass) är ju banan rejält uppriden och (fortfarande) hal på sina ställen och det verkar regna ganska rejält emellanåt. På en "vanlig" bana hade man ju enkelt kunnat harva och göra vad det nu är man gör för att fixa till underlaget emellan klasserna och dagarna, men med gräs antar jag att det inte är så himla mycket man kan göra? Eller? Som det är nu känns det ganska läskigt att tänka på vilket skick banan kommer att vara resterande dagar, när det dessutom blir ännu svårare...![]()
Ah ok, det låter ju lovande! TackKan trösta dig med att det var mycket bättre idag
Lotta berättade om att de kör med piggar som skapar små hål i marken så vattnet lättare kommer undan och så kan man köra med en typ av vält för att göra underlaget mer fast. Och pytsa ut sand.
Men vad tusan, det verkar bara gå att se från start 80-nånting och framåt av dagens klass på SVT Play?! Det står något om att de beklagar att första delen av sändningen saknas men jag trodde att det skulle röra sig om ett fåtal starter bara, inte drygt hälften! Undrar vad som gått fel där, fy vad besviken jag blev! Får väl läsa här i tråden och "följa" de första 86 ritterna på det sättet istället...Ah ok, det låter ju lovande! TackSka precis dra igång dagens sändningar!