Vad tror ni framåt då?
Jag tycker alltid GPS är spännande, ett program med massor av övergångar och där ett dyrt och bra kürprogram inte ger extra poäng.
Inbillar mig att en del ryttare red försiktigt i GP, tänker t ex att Belgien inte hade en chans på medaljerna så Justin kanske använde klassen som de flesta gör på världscupen bara för att rida igenom säkert och kvalificera sig vidare?
Så lite nyfiken på hur Justin och Zonik ser ut i GPS, jag tycker inte Dufour var överlägsen i GPn så tror hon får se upp för utmanare (men vilken fantastisk programryttare hon är, saker hamnar exakt där de ska vara och hon verkar aldrig räkna fel heller

) och är väldigt nyfiken på Fry och Glamourdale. Han är extrem i sina övergångar, och såg bra ut i GPn. Lite osäker på dem med om hon red för fulla spjäll i GPn, plus att de kanske inte riktigt är ”säsongens smak” längre så vi får se om domarna hänger med upp till 10

r om de är riktigt bra?
Werth räknar man ju aldrig bort förstås men Hemmer känns både nyare och mer spännande plus gjorde en super GP (men igen, hon satsade nog 100% med för innan hennes fantastiska resultat var lagtävlingen iaf teoretiskt öppen fortfarande).