VM dressyr/hoppning/fälttävlan/WE 2026

Bukefalos 30 år!

Gillar verkligen att han även kritiserade CLD sakligt och förklarade varför hon får de poäng hon får på de olika momenten. Samtidigt som han beundrade det hon gjorde bra. Han sa ju tom vid ett tillfälle att hon får poäng för vem hon är. Och Anna-Maria hängde på och kritiserade munnen vilket var helt nytt och hon aldrig sagt med Gunilla.

Gillar verkligen att han även kritiserade CLD sakligt och förklarade varför hon får de poäng hon får på de olika momenten. Samtidigt som han beundrade det hon gjorde bra. Han sa ju tom vid ett tillfälle att hon får poäng för vem hon är. Och Anna-Maria hängde på och kritiserade munnen vilket var helt nytt och hon aldrig sagt med Gunilla.
Nä för Gunilla skulle bara säga ÅÅH KOLLA! jAAAA, ÅÅÅÅ

🤣🤣🤣 Nu har jag lyssnat och du har rätt , jag döööör! Han kan INTE ha tänkt sig för där 🤣🤣🤣
Men alltså är inte det väldigt typiskt för ridsporten, att man inte får prata runt om kuriosa och skvallra lite? Han sa ju inget respektlöst!

Jag tittar ganska mycket på annan sport och blir så trött på ridsporten ska vara så pk. I skidskyttet ex spårar dom ur totalt från och till 🤣.

AM har ju försökt ibland med Gunilla men aldrig fått någon respons eller någon lam bortförklaring.

Men alltså är inte det väldigt typiskt för ridsporten, att man inte får prata runt om kuriosa och skvallra lite? Han sa ju inget respektlöst!

Jag tittar ganska mycket på annan sport och blir så trött på ridsporten ska vara så pk. I skidskyttet ex spårar dom ur totalt från och till 🤣.
Hörde du verkligen vad han sa? Det är inte det oskyldiga skvallret som vi reagerade på. Utan hans kommentar om skvallret. Han sa ”-Det var lite skvaller så här på morgonkvisten!” Bara det att han bytte ut kvisten mot ett annat ord på k, morgonk*k.

Hörde du verkligen vad han sa? Det är inte det oskyldiga skvallret som vi reagerade på. Utan hans kommentar om skvallret. Han sa ”-Det var lite skvaller så här på morgonkvisten!” Bara det att han bytte ut kvisten mot ett annat ord på k, morgonk*k.
Kan vi inte bestämma att han sa morgonkröken och att det är vi som har snuskig fantasi som hörde något annat? 🫣

Hoppas Zonic slappnar av framåt.

Hoppas verkligen också det! Han behöver sopa in avgörande poäng i piaff-passage och övergångarna för att kunna hålla undan och då får där inte vara bakåttendenser som idag.

Men det känns som att medaljerna hamnade rätt i lagklassen i alla fall. Tre individuella placeringar i topp nio som Tyskland ska ju bli ett lagguld. Mer öppet inför de individuella klasserna, jag hade gärna sett att Hemmer tog en individuell medalj t ex. Mexikos domare hade henne också som delad tvåa i lagklassen så vem vet?

Holländska Zantana är lite av en personlig favorit för mig pga likheten i typ och exteriör med min häst. :) Men där lär det inte riktigt räcka till att tränga sig in i medaljstriden.

Hahahaha. Nej, det hörde jag inte 🤣🤣 Gick ändå tillbaka i sändningen och lyssnade igen men hörde inte ändå!!

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka