Tyckte det var lugnare när jag såg henne sist. Var nog rätt spänd idag.Fortsatt en hel del öppen mun på Freestyle, men jag har för mig att det var ännu mer/tydligare på OS?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyckte det var lugnare när jag såg henne sist. Var nog rätt spänd idag.Fortsatt en hel del öppen mun på Freestyle, men jag har för mig att det var ännu mer/tydligare på OS?
Jag tycker att hon fick mycket poäng för att det är hon. En 9 på en övergång passage/piaff där hästen nästan skrittar?Alltså nu får ni väl skjuta mig men jag är fortfarande inte så imponerad av Cathrine L-D. Tycker tyskan var bättre.
Jag tyckte det var betydligt bättre i Falsterbo. Men jag förstår att dressyrhästar inte är vana vid öppna ytor och blir spändaEller imponerad är jag ju för hon är ju bra men jag tycker inte hon är såååååå bra.![]()
Nä, det var när australiensaren red. När de pratade om hans (ev) svenska flickvän.
Ja verkligen med tanke på hur han kastade sina lagmedlemmar under bussen på OS i Paris.Mer beröm åt Mats
Så uppfriskande att han kan säga vad som inte är bra under Patriks ritt.
Roligt att Therese var bäst av svenskarna.
Nä för Gunilla skulle bara säga ÅÅH KOLLA! jAAAA, ÅÅÅÅGillar verkligen att han även kritiserade CLD sakligt och förklarade varför hon får de poäng hon får på de olika momenten. Samtidigt som han beundrade det hon gjorde bra. Han sa ju tom vid ett tillfälle att hon får poäng för vem hon är. Och Anna-Maria hängde på och kritiserade munnen vilket var helt nytt och hon aldrig sagt med Gunilla.
Nä för Gunilla skulle bara säga ÅÅH KOLLA! jAAAA, ÅÅÅÅ
Men alltså är inte det väldigt typiskt för ridsporten, att man inte får prata runt om kuriosa och skvallra lite? Han sa ju inget respektlöst!Nu har jag lyssnat och du har rätt , jag döööör! Han kan INTE ha tänkt sig för där
![]()
AM har ju försökt ibland med Gunilla men aldrig fått någon respons eller någon lam bortförklaring.Gillar verkligen att han även kritiserade CLD sakligt och förklarade varför hon får de poäng hon får på de olika momenten. Samtidigt som han beundrade det hon gjorde bra. Han sa ju tom vid ett tillfälle att hon får poäng för vem hon är. Och Anna-Maria hängde på och kritiserade munnen vilket var helt nytt och hon aldrig sagt med Gunilla.
Hörde du verkligen vad han sa? Det är inte det oskyldiga skvallret som vi reagerade på. Utan hans kommentar om skvallret. Han sa ”-Det var lite skvaller så här på morgonkvisten!” Bara det att han bytte ut kvisten mot ett annat ord på k, morgonk*k.Men alltså är inte det väldigt typiskt för ridsporten, att man inte får prata runt om kuriosa och skvallra lite? Han sa ju inget respektlöst!
Jag tittar ganska mycket på annan sport och blir så trött på ridsporten ska vara så pk. I skidskyttet ex spårar dom ur totalt från och till.
Kan vi inte bestämma att han sa morgonkröken och att det är vi som har snuskig fantasi som hörde något annat?Hörde du verkligen vad han sa? Det är inte det oskyldiga skvallret som vi reagerade på. Utan hans kommentar om skvallret. Han sa ”-Det var lite skvaller så här på morgonkvisten!” Bara det att han bytte ut kvisten mot ett annat ord på k, morgonk*k.
Jag var tvungen att spola och lyssna flera gånger och sen googla uttrycket. Jag har aldrig hört det, men det är visst ett etablerat vulgärskämtsamt uttryck.Kan vi inte bestämma att han sa morgonkröken och att det är vi som har snuskig fantasi som hörde något annat?![]()
Hoppas Zonic slappnar av framåt.
Hahahaha. Nej, det hörde jag inteHörde du verkligen vad han sa? Det är inte det oskyldiga skvallret som vi reagerade på. Utan hans kommentar om skvallret. Han sa ”-Det var lite skvaller så här på morgonkvisten!” Bara det att han bytte ut kvisten mot ett annat ord på k, morgonk*k.
I travslutornaHahahaha. Nej, det hörde jag inteGick ändå tillbaka i sändningen och lyssnade igen men hörde inte ändå!!