VM dressyr/hoppning/fälttävlan/WE 2026

Bukefalos 30 år!

Lotta Lär ut. Väldigt pedagogiskt och bra. Minns särskilt när hon gick igenom varför Henrik ramlade av på OS. Men broddarna:wtf: Jag har aldrig sett så stora .. vi har nog halva storleken minst i fälttävlan. 😆

Lotta Lär ut. Väldigt pedagogiskt och bra. Minns särskilt när hon gick igenom varför Henrik ramlade av på OS. Men broddarna:wtf: Jag har aldrig sett så stora .. vi har nog halva storleken minst i fälttävlan. 😆
Haha hon borde ha kört en "varför ramlade så många av" efter hoppningen i onsdags. Fast så mycket tid har hon kanske inte på sig. :D

Känner inte alls till Pam sen innan, men är hennes funktionsnedsättning pga nåt som hände i terrängen? Hon rider otroligt fint! Sett ett klipp på en fransk ryttare med bara en fungerande arm och wow sin fint hon red🤩. Det är liksom bättre dressyr än vanliga VM..
Det vet jag inte, men fattat det som att hon har någon ledsjukdom/bindvävssjukdom som eskalerat under åren, men som sagt ingen aning och tänker att det är irrelevant :) . Men håller med så jävla bra ridning de ritter jag fick se utan att betala. Och raja i traven är så stadig i trevlig form, samma med Lottas häst.

Verkligen en svår teknisk och maxad bana. Som det ska vara på ett VM i Aachen. Men man ser hur många hästar och ryttare även de i absoluta toppen, pressar sig till max.

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • SHL 26/27
  • Vad ska min son betala?

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka