VM i holland!

Sv: VM i holland!

Nu har jag fått ut lite bilder jag också :) Alla från söndagen har kommit ut på www.mettesfoton.com (vet inte hur man länkar direkt till bilder så det får blir en länk till min hemsida). Bilder från onsdag, fredag och lördag kommer att komma ut senare i veckan :D

Nu har jag fått ut lite bilder jag också :) Alla från söndagen har kommit ut på www.mettesfoton.com (vet inte hur man länkar direkt till bilder så det får blir en länk till min hemsida). Bilder från onsdag, fredag och lördag kommer att komma ut senare i veckan :D

Kan inte se bilderna på din hemsida Mette..

Jättefin hemsida och bra uppläggning. Fina bilder också! Kan du namnlägga dem blir det toppen. Mycket jobb du lagt ner.

Jättefin hemsida och bra uppläggning. Fina bilder också! Kan du namnlägga dem blir det toppen. Mycket jobb du lagt ner.

Kan bara hålla med! Vilket fint jobb du har lagt ned på din nya hemsida och fin fina bilder med för den delen;)

****raaaderat****

Senast ändrad av en moderator:

Tack så mycket för alla fina kommentarer! :bow:
Balderum: Vad menar du med namnlägga? Fattar inte riktigt :confused:
Emma: Har du kollat igen idag? Dom fungerade inte igår nämligen ifall det var då du kollade?

Tack så mycket för alla fina kommentarer! :bow:
Balderum: Vad menar du med namnlägga? Fattar inte riktigt :confused:
Emma: Har du kollat igen idag? Dom fungerade inte igår nämligen ifall det var då du kollade?
Det var nog i går Mette, för nu testade jag och det funkade! :) Älskar dina bilder!! Du är så duktig!!

På F1 A-finalen!! Va har hänt på bild 22?

Mette---> tror att Balderum menar att hon skulle vilja ha namn på ekipagen.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Rolf-Göran Bengtsson har sagt att karriären på högsta nivå med största sannolikhet är över, nu när hans topphäst Zuccero är såld. Men...
Svar
0
· Visningar
51
Tjatter Här pratar vi om skid-VM. Här får man räkna med att resultat förekommer. 8 9 10
Svar
187
· Visningar
2 913
  • Artikel Artikel
Hästnyheter De imponerade på OS 2024 men lutar sig inte tillbaka. Nivån ska upp mot individuell medaljkamp och ett toppat VM i 2026. – Jag vill åka...
Svar
0
· Visningar
82
Senast: Gunnar
·
Islandshäst Varför är det så fel i islandshästvärlden att rida långturer? Jag har startat några clear round i distanritt och får höra av... 2
Svar
30
· Visningar
1 450
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka