VM i hoppning

ÅH vad nervös, men jag tror inte Casall har ner två. Det vore väldigt oväntat. Jag tror vi har en svensk i final igen! Fasen vad kul!!

Ja lille Bertram imponerar! Ser ut att sitta lite löst och kommer ganska högt över hästen och på bakvalvet men lyckas ändå hålla duon balanserad.

Det skulle vara nedslag och tidsfel i så fall, om han tar det för lugt... Men det gör han nog inte! Eller om han tar helt slut... Eller det blir något totalfel... :nailbiting:

Fast jag tror de klarar det!!

Det skulle vara nedslag och tidsfel i så fall, om han tar det för lugt... Men det gör han nog inte! Eller om han tar helt slut... Eller det blir något totalfel... :nailbiting:

Fast jag tror de klarar det!!

Statistiken är ju onekligen på hans sida. Tror också det kommer gå bra, ev 1 nedslag alt 1 tidsfel.

fyfaaan.. säg inte så! Ser framför mig att allt bli plockepinn... :eek:

De pratade om statistik innan, inga bommar ner än.. huuu huu hu

:nailbiting:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 008
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
815
Senast: WildWilma
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 272
Senast: Twihard
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 819
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka