Bukefalos 28 år!

VM i hoppning

Min uppdatering har funkar prima hela tiden, jag har pluggat i köket och sneglat på mobilen hela tiden för att inte missa svenskar på TV. En gång fick jag upp ett felmeddelande men då laddade jag bara om så funkade det. Konstigt!
 
Fick lov att kolla upp mer hur felen från idag räknas ut:
The scores obtained by each Athlete will be converted into points by multiplying the time of each Athlete by the coefficient 0.5; the score must be rounded up or down to the second decimal place. The second decimal place will be rounded up from .005 and rounded down from .004.
The Athlete with the lowest number of points after this conversion will be given zero Penalties, the other Athletes being credited with the number of Penalties representing the difference in points between each of them and the leading Athlete.
If an Athlete is eliminated or does not complete his round for any reason, he will be awarded the same number of Penalties as that incurred by the Athlete who has been the most severely penalised, plus twenty Penalties. If the Athlete concerned has himself received the highest number of Penalties before being eliminated or retiring, twenty Penalties will be added to his score.


Så om ledaren just nu har 77.01 (38.505 poäng) och Peder har 78.86 (39.43 poäng) så skulle han alltså få med sig ca 1 fel till imorgon? Eller tänker jag fel?
Och de som har blivit uteslutna eller ramlat av idag kan få fler fel än de 20 de pratade om tidigare?
 
Vad de sagt är att de som blivit uteslutna i dagens klass är att de får sämsta resultatet plus 20 fel. Alla får starta oavsett om de bara tävlat individuellt eller i lag.
 
Vad de sagt är att de som blivit uteslutna i dagens klass är att de får sämsta resultatet plus 20 fel. Alla får starta oavsett om de bara tävlat individuellt eller i lag.
De har ändrat sig lite under dagen, först fick de inte starta mer alls, men sen berättade Maria W vad som gällde för dom. ;)
 
De har ändrat sig lite under dagen, först fick de inte starta mer alls, men sen berättade Maria W vad som gällde för dom. ;)

ja ok jag har inte kollat hela tiden så jag hade inte hört det första att ingen fick starta. Ser ju finfint ut för oss iallafall vilken start!
 
Var lite orolig jag inte skulle hinna se Rolf Göran innan jag måste åka från jobbet, men det verkar som han startar 16,45 cirka. :up:
 
Jag har slutat jobbet för dagen, men vågar inte lämna kontoret. Rädd för att tv:n inte skall fungera så jag missar RGB igen. Brukar aldrig få se honom hoppa. :cry:
 
Har kunnat se det mesta idag då jag varit hemma, men jobbar i morgon. Tar gärna emot tips på bästa sättet att se uppdateringar via snabbkoll i mobilen, då jag inte kan se på varken TV eller SVTplay på jobbet :(.
 
I väntan på Roffe skrattar jag åt HvE i tofs.
10634151_10152644916665688_1586210944_n.jpg
 
7 kvar till RGB nu, och själv är jag väldigt spänd på att se Gerco och London som startar som ekipaget före.
 
Jag stör mig asmycket på att de inte lägger in en notis någonstans om att det är repriser de kör när de visar gamla ritter av svenskarna när det är paus. Sitter man inte med exakt hela tiden är det jättesvårt att veta om det är en gammal ritt eller en ny.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 437
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 523
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 755
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 316
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp